Kapitoly článku:
Po odjetí prvních šesti závodů s takzvaným řešením foukaných matic (na obrázku) se v Kanadě Red Bull vrátil k uzavřeným čepům kol a jezdil takto i na dalších rychlých okruzích v Rakousku a Británii.
Až na pomalém Hungaroringu znovu otevřel přední čepy, aby pomohly obtékání předních kol. Není to totiž velmi efektivní řešení – způsobuje vysoký odpor – a proto je vhodné pouze pro tratě vyžadující maximum přítlaku.
Stejnou změnu, o jaké už byla řeč u Williamsu, dostal i monopost Red Bullu. Nové přední křídlo (vlevo) bylo vskutku nenápadné. Rozdíl zdánlivě není nijak dramatický, ale zdání může klamat. Tunel začíná dále od okraje křídla, díky čemuž se může agresivněji stáčet do strany. Navíc v podstavě koncové části křídla přibyla dvojice štěrbin.
Kryty předních kamer se přesunuly vysoko nad nos. Opět, stejně jako u ostatních novinek v tomto článku, musíme konstatovat spojitost s Mercedesem. Konec konců to platí pro většinu nedávných novinek Red Bullu.