Kapitoly článku:
Williams původně plánoval nasadit nové přední křídlo až v belgickém Spa, ale podařilo se urychlit jeho výrobu a jeden kus dopravit už do Maďarska.
Novinka představuje značný odklon od dosavadního způsobu manipulace se vzduchem obtékajícím přední kola. Může za to úplná přestavba koncových částí křídla, které jsou nyní založeny na populární filozofii Mercedesu.
Na obrázku výše jsou rozdíly celkem zřetelné (nová verze nahoře), ale potřebujeme trochu odlišnou perspektivu, abychom mohli změnu náležitě ocenit.
Možná vám hned udeřil do očí zeleně podbarvený tunel na okraji předního křídla formovaný záhyby jednotlivých křídlových prvků. Vytvoření takto agresivního expandujícího tunelu však stálo nezanedbatelnou plochu křídla, čímž se samozřejmě zredukovala oblast umožňující tvorbu přítlaku.
Široká podstava na okraji křídla ale nezůstala nevyužitá. Našlo se v ní místo pro otvory, které jsou pokračováním štěrbin (žlutá) mezi čtveřicí křídlových prvků hlavního profilu. Tyto otvory asistují při vzniku víření v tunelu. Štěrbiny jsou jinak v předním křídle běžně přítomné kvůli tomu, aby se zabránilo odtrhávání proudění.
Bočnice křídla (fialová) byla podle vzoru Mercedesu navrchu prodloužena až k zadnímu rohu křídla a zvenčí vyčnívá přídavná lopatka (modrá).