Kapitoly článku:
Přední křídlo Ferrari, které vidíme v horní polovině obrázku, bylo v Kanadě pouze nakrátko otestováno, do závodu se nakonec nedostalo.
Křídlo poskytující nižší zatížení na přední nápravě totiž jezdcům neumožňovalo dostatečně zahřát přední pneumatiky.
Rozdíly najdeme hlavně v oblasti (1) klapek, jejichž počet se snížil na dvě a jejich náběhový úhel se směrem k vnějším okrajům křídla evidentně snižuje. Starší varianta vespod se dočkala návratu (2) zářezu v svislé lopatce.
V okolí předních brzdových kanálků se objevují nové přídavné křidélka. Na jedno z nich na obrázku vlevo ukazuje šipka, druhé se ukrývá za klapkami předního křídla. Všimněte si také malého posunu vstupních otvorů brzdových kanálků směrem nahoru.
Karoserie v oblasti výstupních otvorů dostala v Kanadě trochu odlišný střih, což je patrné nahoře na obrázku výše. V Baku se pak Ferrari vrátilo k původnímu zakončení karoserie se zvětšeným otvorem pro koncovky výfuků.
Zadní křídlo pro Velkou cenu Evropy bylo identické s loňským křídlem s Monzy.
Aeroelasticita
Palubní záběry z Velké ceny Španělska ukazují, že Ferrari dokáže chytrým řešením upevnění zadního křídla ve vysoké rychlosti ohnout celou sestavu zadního křídla. Takovým snížením náběhového úhlu zadního křídla pak zredukuje aerodynamický odpor, díky čemuž dosahuje vyšší maximální rychlosti.
Pohonná jednotka
Dlouho očekávané zlepšení turbodmychadla, které mělo Ferrari umožnit odemknout plný potenciál pohonné jednotky, přišlo v Kanadě a Scuderii se přitom ještě podařilo ušetřit dva žetony. To díky tomu, že FIA uznala změny na turbíně jako zlepšení spolehlivosti. Druhá část turbodmychadla – dmychadlo – je také zcela nová, ale protože v jeho případě šlo už jen o čisté zvýšení výkonnosti, Ferrari muselo zainvestovat dva žetony.