Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách

Podívejte se na technickou analýzu po Velké ceně Itálie, kde Ferrari i Mercedes nasadili upravené pohonné jednotky. Podíváme se ale opět také pod sukni motoru Hondy nebo se v analýze Sauberu dozvíte, co to je a k čemu se hodí Kielova sonda.
Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Toro Rosso, Force India
  3. McLaren
  4. Ferrari
  5. Williams
  6. Red Bull, Sauber

„Testovali jsme nespočet mechanických součástí, nová řešení v oblasti převodovky, zavěšení kol plus další vývojové díly, s nimiž se počítá do budoucnosti a do kterých tým vložil hodně úsilí,“ nechal se slyšet Rob Smedley.

Na poli aerodynamiky jsme nějaké specifické vývojové díly nezaznamenali. Objevily se jen obligátní křídla ve specifikaci pro Monzu.

Všimněte si nastavovacího mechanismusu náběhového úhlu klapek předního křídla, který je již zcela na doraz.

Klepněte pro větší obrázek

Nové zadní křídlo (na obrázku nahoře) se vyznačuje hlavně zkrácenou horní klapkou se dvěma výraznými výřezy uprostřed náběhové i odtokové hrany.

Předchozí kapitola Následující kapitola

9:58 | McLaren má dnes filmovací den v Barceloně...
15. února | UPDATE: Jde o letošní zbarvení na loňském voze
15. února | Na internetu je fotografie údajného letošního racing pointu: odkaz
15. února | George Russell dnes slaví 22. narozeniny.