Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách

Podívejte se na technickou analýzu po Velké ceně Itálie, kde Ferrari i Mercedes nasadili upravené pohonné jednotky. Podíváme se ale opět také pod sukni motoru Hondy nebo se v analýze Sauberu dozvíte, co to je a k čemu se hodí Kielova sonda.
Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Toro Rosso, Force India
  3. McLaren
  4. Ferrari
  5. Williams
  6. Red Bull, Sauber

„Testovali jsme nespočet mechanických součástí, nová řešení v oblasti převodovky, zavěšení kol plus další vývojové díly, s nimiž se počítá do budoucnosti a do kterých tým vložil hodně úsilí,“ nechal se slyšet Rob Smedley.

Na poli aerodynamiky jsme nějaké specifické vývojové díly nezaznamenali. Objevily se jen obligátní křídla ve specifikaci pro Monzu.

Všimněte si nastavovacího mechanismusu náběhového úhlu klapek předního křídla, který je již zcela na doraz.

Klepněte pro větší obrázek

Nové zadní křídlo (na obrázku nahoře) se vyznačuje hlavně zkrácenou horní klapkou se dvěma výraznými výřezy uprostřed náběhové i odtokové hrany.

Předchozí kapitola Následující kapitola

28. března | F1 na svém FB a Youtube od 16:00 pustí záznam GP Bahrajnu 2014.
26. března | Masakr slavných závodů. Monako nebude, Le Mans v září a jako poslední byl přeložen závod Indy 500 na 23. srpna.
26. března | McLaren potvrdil, že všichni zaměstnanci, kteří byli v Melbourne v karanténě, se vrátili domů.
23. března | Junior Red Bullu Sergio Sette Camara míří do japonské super formule. U týmu B-MAX Racing with Motopark nahradil Pietra Fittipaldiho. Sezóna by měla začít 17. května.