Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách

Podívejte se na technickou analýzu po Velké ceně Itálie, kde Ferrari i Mercedes nasadili upravené pohonné jednotky. Podíváme se ale opět také pod sukni motoru Hondy nebo se v analýze Sauberu dozvíte, co to je a k čemu se hodí Kielova sonda.
Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Toro Rosso, Force India
  3. McLaren
  4. Ferrari
  5. Williams
  6. Red Bull, Sauber

Pohonná jednotka

I Scuderia usilovně pracuje na své pohonné jednotce, kterou téměř týden co týden testuje na zkušební stolici AVL v Grazu i doma v Maranellu. Výsledkem vývoje jsou úpravy v hodnotě tří žetonů nasazené v Monze.

Nasazen byl nový spalovací motor, turbodmychadlo a MGU-H, tedy jen jeden ze dvou elektromotorů. Seznam možných úprav se nám tak zúžil na spalování či přeplňování. Samotné Ferrari úpravy nijak blíže neupřesnilo.

Je třeba dodat, že všechny nové díly jsou již poslední, v pořadí čtvrté komponenty pohonné jednotky, které tým může letos beztrestně nasadit, takže pokud mají být ještě zbylé čtyři žetony v této sezóně zužitkovány na trati ve formě úprav spalovacího motoru, turbodmychadla nebo MGU- H, stane se tak jen za cenu penalizací.

Balík pro Monzu

Klepněte pro větší obrázek

Přední i zadní křídla Ferrari byly tentokrát identické s těmi z Belgie.

Klepněte pro větší obrázek

Předchozí kapitola Následující kapitola

16. února | McLaren má dnes filmovací den v Barceloně...
15. února | UPDATE: Jde o letošní zbarvení na loňském voze
15. února | Na internetu je fotografie údajného letošního racing pointu: odkaz
15. února | George Russell dnes slaví 22. narozeniny.