Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách

Podívejte se na technickou analýzu po Velké ceně Itálie, kde Ferrari i Mercedes nasadili upravené pohonné jednotky. Podíváme se ale opět také pod sukni motoru Hondy nebo se v analýze Sauberu dozvíte, co to je a k čemu se hodí Kielova sonda.
Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Toro Rosso, Force India
  3. McLaren
  4. Ferrari
  5. Williams
  6. Red Bull, Sauber

Pohonná jednotka

I Scuderia usilovně pracuje na své pohonné jednotce, kterou téměř týden co týden testuje na zkušební stolici AVL v Grazu i doma v Maranellu. Výsledkem vývoje jsou úpravy v hodnotě tří žetonů nasazené v Monze.

Nasazen byl nový spalovací motor, turbodmychadlo a MGU-H, tedy jen jeden ze dvou elektromotorů. Seznam možných úprav se nám tak zúžil na spalování či přeplňování. Samotné Ferrari úpravy nijak blíže neupřesnilo.

Je třeba dodat, že všechny nové díly jsou již poslední, v pořadí čtvrté komponenty pohonné jednotky, které tým může letos beztrestně nasadit, takže pokud mají být ještě zbylé čtyři žetony v této sezóně zužitkovány na trati ve formě úprav spalovacího motoru, turbodmychadla nebo MGU- H, stane se tak jen za cenu penalizací.

Balík pro Monzu

Klepněte pro větší obrázek

Přední i zadní křídla Ferrari byly tentokrát identické s těmi z Belgie.

Klepněte pro větší obrázek

Předchozí kapitola Následující kapitola

28. března | F1 na svém FB a Youtube od 16:00 pustí záznam GP Bahrajnu 2014.
26. března | Masakr slavných závodů. Monako nebude, Le Mans v září a jako poslední byl přeložen závod Indy 500 na 23. srpna.
26. března | McLaren potvrdil, že všichni zaměstnanci, kteří byli v Melbourne v karanténě, se vrátili domů.
23. března | Junior Red Bullu Sergio Sette Camara míří do japonské super formule. U týmu B-MAX Racing with Motopark nahradil Pietra Fittipaldiho. Sezóna by měla začít 17. května.