Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách

Podívejte se na technickou analýzu po Velké ceně Itálie, kde Ferrari i Mercedes nasadili upravené pohonné jednotky. Podíváme se ale opět také pod sukni motoru Hondy nebo se v analýze Sauberu dozvíte, co to je a k čemu se hodí Kielova sonda.
Technika v Itálii: Nové motory, pohled na Hondu i tlaky v pneumatikách
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Toro Rosso, Force India
  3. McLaren
  4. Ferrari
  5. Williams
  6. Red Bull, Sauber

Pohonná jednotka

Balík pro Monzu

Co se týče předního křídla, Toro Rosso si vybíralo až ze tří možných řešení horních klapek, kde nejradikálnějším způsobem zbavení se aerodynamického odporu bylo jejich úplné demontování.

Klepněte pro větší obrázek

Opačným extrémem je dvojice klapek s normální délkou tětivy křídlového profilu.

Klepněte pro větší obrázek

Nakonec ale zvítězilo kompromisní řešení se seříznutou nejsvrchnější klapkou, které oba piloti nasadili do závodu.


Force India

U Force Indie očekáváme další balíček novinek v Singapuru. Zatím si piloti museli vystačit jen se zadním „Monza“ křídlem.

Klepněte pro větší obrázek

Předchozí kapitola Následující kapitola

28. března | F1 na svém FB a Youtube od 16:00 pustí záznam GP Bahrajnu 2014.
26. března | Masakr slavných závodů. Monako nebude, Le Mans v září a jako poslední byl přeložen závod Indy 500 na 23. srpna.
26. března | McLaren potvrdil, že všichni zaměstnanci, kteří byli v Melbourne v karanténě, se vrátili domů.
23. března | Junior Red Bullu Sergio Sette Camara míří do japonské super formule. U týmu B-MAX Racing with Motopark nahradil Pietra Fittipaldiho. Sezóna by měla začít 17. května.