Kapitoly článku:
Red Bull si očividně neví rady s Vettelovými problémy a hledá řešení v konstrukci monokoku. V Itálii jezdil úřadující šampion s náhradním šasi číslo RB10-4. Jeho historie využití šasi začíná být letos obzvlášť pestrá.
V prvních čtyřech závodech sezóny Sebastian Vettel jezdil s RB10-3, které jak se později údajně zjistilo bylo v důsledku chybných měření ohnuté.
Ve Španělsku pak Red Bull nasadil RB10-1 –auto, které Vettelovi vydrželo až do Belgie. Tam totiž nastalo podezření, že jednotka pravděpodobně není dostatečně tuhá, v důsledku čehož se výrazně lišily její jízdní vlastnosti na suchu a v mokrých podmínkách.
Podle aktuálních informací by měl Vettel v Singapuru dostat další nové šasi, takže ve třech závodech v řadě vystřídá již třetí šasi. Celkově to bude čtvrté auto, které pro něj tým letos vyrobil.
Aerodynamický balíček pro Monzu, založený na zadním křídle zavedeném v Belgii, byl doplněn o přední křídlo odlehčené o kaskádové prvky. Stejné řešení tým používal už v Bahrajnu.