Technika v Itálii: důležitost podlahy i vývoj motorů

Přinášíme tradiční technickou analýzu velké ceny. Do Monzy přivezly týmy speciální zadní křídla i několik nových komponent.
Technika v Itálii: důležitost podlahy i vývoj motorů
Seznam kapitol
  1. Obsah
  2. Mercedes
  3. Red Bull
  4. Ferrari
  5. Williams
  6. Lotus
  7. Toro Rosso
  8. Sauber
  9. Force India

Výfukový systém

Od Velké ceny Itálie jsou již výfuky všech aut poháněných agregáty Ferrari vybaveny tepelnou izolací. Sauber zavedl podobný druh izolace výfukových svodů prostřednictvím tepelně odolné pásky jako Marussia.

Podlaha

Kromě toho přišel se zadními rohy podlahy ve stylu Red Bullu a to již v Belgii. Vše důležité o této novince jste se mohli dočíst v kapitole o Mercedesu. 

Balík pro Monzu

Sauber si podobně jako Williams nedělal těžkou hlavu z toho jaké křídlo připravit pro okruh v Monze a jednoduše oprášil stejnou verzi, kterou v Itálii využíval poslední dva roky. Změnily se jen bočnice křídla, které oproti minulým létům obsahují dvojici štěrbin na snížení indukovaného odporu.

Předchozí kapitola Následující kapitola

9:00 | Lewis Hamilton může tento víkend vyrovnat Schumacherův rekord v počtu vítězství. I proto bude Netflix natáčet tento týden právě u Mercedesu.
20:10 | Fernando Alonso navštívil továrnu Renaultu.
21. září | Velká cena Eifelu nebude bez fanoušků. Na Nürburgringu počítají s prodejem 20 tisíc vstupenek. Prodej začne zítra.
20. září | Zak Brown má důvod k oslavě. Jeho United Autosports vyhrál 24h Le Mans v kategorii LMP2.

GP Ruska 2020

Pátek 25. září 2020
1. trénink 10.00–11.30
2. trénink 14.00–15.30
Sobota 26. září 2020
3. trénink 11.00–12.00
Kvalifikace 14.00–15.00
Neděle 27. září 2020
Závod 13.10