Technika v Itálii: důležitost podlahy i vývoj motorů

Přinášíme tradiční technickou analýzu velké ceny. Do Monzy přivezly týmy speciální zadní křídla i několik nových komponent.
Technika v Itálii: důležitost podlahy i vývoj motorů
Seznam kapitol
  1. Obsah
  2. Mercedes
  3. Red Bull
  4. Ferrari
  5. Williams
  6. Lotus
  7. Toro Rosso
  8. Sauber
  9. Force India

DNA modelu FW36 předurčuje toto auto k úspěchu na vysokorychlostních tratích. Pokud si odmyslíme Mercedes, williamsy byly pro konkurenty nedostižnými jak v sobotu, tak i v neděli. A to bez větších změn či investic do speciálních dílů.

Nové zadní křídlo bylo velmi podobné loňskému, o čemž se můžete přesvědčit sami pohledem na obrázek níže.

Klepněte pro větší obrázek

Středová část křídla je o něco více prohnutá, díky čemuž se tam přesouvá rozložení tlaku na úkor okrajů. Méně zatížení na okrajích pak znamená nižší odpor způsobený rohovými viry.

Přední křídlo s novými horními klapkami bylo odzkoušeno jen velmi zběžně. Piloti preferovali standardní verzi předního křídla využívanou v průběhu celé sezóny.

Předchozí kapitola Následující kapitola

9:57 | Za chvíli hlavní závod F2, živě třeba na Sport 1.
15:59 | Haas přestaví své jezdce pro rok 2021 před koncem sezóny. Podle Steinera maximálně za 2 týdny.
14:51 | Kvalifikace F2: Pole position (za které jsou v F2 body) získal Callum Illot. Schumacher 10., Cunoda 22., Lundgaard 9., Shwartzman 14.
14:09 | Binotto potvrdil, že Sainze nejspíše v lednu posadí do dva roky starého vozu. Racing Point podobný test s Vettelem nechystá. Szafnauer uvedl, že nemají možnost jezdit s dva roky starým vozem.

GP Bahrajnu 2020

Pátek 27. listopadu 2020
1. trénink Hamilton (1:29.033)
2. trénink Hamilton (1:28.971)
Sobota 28. listopadu 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. listopadu 2020
Závod 15.10