Technika v Austrálii a Bahrajnu: novinky Ferrari, Mercedesu a dalších

Jaké novinky přivezly týmy na první dva závody sezóny 2016? Jaké problémy musí řešit? Podívejte se na podrobnou zprávu k Ferrari, Mercedesu, Williamsu, Manoru a dalších.
Technika v Austrálii a Bahrajnu: novinky Ferrari, Mercedesu a dalších
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Ferrari
  3. McLaren
  4. Force India
  5. Williams
  6. Manor, Renault
  7. Red Bull, Toro Rosso

Red Bull

Klepněte pro větší obrázek

Pro srovnání s řešením předního zavěšení Mercedesu zde máme nápravu Red Bullu s tlumičem propružení doplněným o talířové pružiny. To je další z alternativ k vinutým pružinám.

Klepněte pro větší obrázek

V závěru předsezónních testů Red Bull nasadil přední křídlo s drobnými úpravami týkajícími se (1) horních klapek a (2) mechanismu na nastavování jejich náběhového úhlu. Na obrázku výše je vidět novější iteraci, zatímco nižší je původní řešení.

Klepněte pro větší obrázek

Toro Rosso

Pohled na spodní stranu nosového kužele Toro Rosso nám perfektně ukázal všechny čtyři vstupní otvory S-potrubí pohromadě. Jejich tvar je v aerodynamických kruzích známý pod názvem NACA kanál. Jeho výhodou je nízký aerodynamický odpor a minimální riziko odtržení proudění.

Předchozí kapitola Další článek

28. března | F1 na svém FB a Youtube od 16:00 pustí záznam GP Bahrajnu 2014.
26. března | Masakr slavných závodů. Monako nebude, Le Mans v září a jako poslední byl přeložen závod Indy 500 na 23. srpna.
26. března | McLaren potvrdil, že všichni zaměstnanci, kteří byli v Melbourne v karanténě, se vrátili domů.
23. března | Junior Red Bullu Sergio Sette Camara míří do japonské super formule. U týmu B-MAX Racing with Motopark nahradil Pietra Fittipaldiho. Sezóna by měla začít 17. května.