Kapitoly článku:
Manor
Manor do Austrálie přivezl nové přední křídlo (na obrázku vlevo) s mohutnějšími pětiprvkovými kaskádovými křídly a s kompletně přepracovaným hlavním profilem a koncovými částmi.
Přehledný souhrn změn vidíme na obrázku výše. (1) Bočnice křídla nejen že není nalakována, ale přibyly v ní i dodatečné otvory. (2) Zadní roh křídla je nově zaoblený. Nastavitelná část křídla dostala propracovaný (3) mechanismus na změnu náběhového úhlu. O něco větší je (4) záhyb náběhové hrany hlavního profilu a (5) kaskádové křídlo nad ním nově tvoří tři křídlové profily namísto dvou. Poslední změnou je paradoxně odstranění (6) křidélka, které bylo dříve připevněné k vnitřní straně bočnice křídla.
Renault
Nové přední křídlo Renaultu na obrázku výše není moc rozdílné od předchozí iterace. Změny se ukrývají v detailech. Při bližším pohledu objevíme (1) odlišný tvar náběhové hrany hlavního profilu, jemně změněnou (2) lopatku, nacházející se vedle kaskádového křídla a nové (3) horní klapky.