Technika v Austrálii a Bahrajnu: novinky Ferrari, Mercedesu a dalších

Jaké novinky přivezly týmy na první dva závody sezóny 2016? Jaké problémy musí řešit? Podívejte se na podrobnou zprávu k Ferrari, Mercedesu, Williamsu, Manoru a dalších.
Technika v Austrálii a Bahrajnu: novinky Ferrari, Mercedesu a dalších
Seznam kapitol
  1. Mercedes
  2. Ferrari
  3. McLaren
  4. Force India
  5. Williams
  6. Manor, Renault
  7. Red Bull, Toro Rosso

I Force India začala experimentovat s řešením foukané matice, při kterém je vzduch veden od přívodního otvoru v oblasti předních brzdových kanálků skrz dutý čep kola a vypuštěný otvorem uprostřed matice kola.

Obrázek výše zachycuje částečně smontovaný pravý přední závěs kola, díky čemuž si můžeme všimnout pětici přívodních otvorů. Některé z nich plní funkci chlazení brzdových komponentů (přivádějí vzduch k třmenu a brzdovému kotouči) a ostatní jsou určeny pro aerodynamické účely.

Na obrázku níže je vidět, jak se změnám přizpůsobil kryt na vnitřní straně kola (novinka na obrázku vlevo).

Došlo dokonce i na redesign ráfků předních kol. Nekonvenční třípaprskový vzor se ale po tréninkovém testování na autě už neobjevil.

Předchozí kapitola Následující kapitola

28. března | F1 na svém FB a Youtube od 16:00 pustí záznam GP Bahrajnu 2014.
26. března | Masakr slavných závodů. Monako nebude, Le Mans v září a jako poslední byl přeložen závod Indy 500 na 23. srpna.
26. března | McLaren potvrdil, že všichni zaměstnanci, kteří byli v Melbourne v karanténě, se vrátili domů.
23. března | Junior Red Bullu Sergio Sette Camara míří do japonské super formule. U týmu B-MAX Racing with Motopark nahradil Pietra Fittipaldiho. Sezóna by měla začít 17. května.