Renault po posledním závodě slaví, ale jeho týmy měly hodně starostí s technikou, aby se vůbec dostaly do cíle na okruhu Buddh.
Problémy francouzského výrobce začaly u Marka Webbera, kterému selhal alternátor, což ho donutilo k okamžitému odstoupení. Red Bull pak dostal strach, že stejný osud potká Vettela.
"Po poruše u Markova vozu, která byla náhlá, nebyl důvod neočekávat, že se to samé stane i s druhým vozem. Okamžitě jsme se pokusili co nejvíce snížit zátěž alternátoru, což na konci znamenalo i vypnutí KERS," vysvětloval šéf týmu Christian Horner opatření přijatá u německého závodníka.
"Pak přišel problém se senzorem u alternátoru, který nám nahnal ještě více strachu. Mezitím Sebastian rozsvěcel časomíru fialovými sektory, takže tam byly okamžiky, kdy se nám zastavovalo srdce."
Vettel nakonec dojel a vyhrál. Vedle Rosberga se s ním na stupně vítězů postavil také Romain Grosjean, ale ani ten tam být nemusel, protože jeho motor znovu ztrácel vzduch z pneumatického systému a posledních 15 kol byla situace velmi vážná. Proto po něm tým žádal, aby řadil dřív.
"Spotřeba vzduchu v pneumatickém systému motoru Romaina nám dělala velkou starost a museli jsme použít všechny možné triky, aby nemusel odstoupit jako v Singapuru," potvrdil provozní šéf Lotusu Alan Permane.