Kapitoly článku:
Po menších úpravách předního křídla v Austrálii následovaly v Číně změny koncových částí křídla. Tunel, který se začíná formovat od (1) záhybu náběhové hrany, byl podobně jako u Mercedesu rozšířen, aby umožnil lepší expanzi proudění do stran a k tomu byla přizpůsobena i (2) bočnice.
V Bahrajnu navíc na vnější straně bočnice přibyla menší lopatka.
Toro Rosso
Nosník zadního křídla protínající koncovku výfuku
Monoposty Toro Rosso jsou plné nejrůznějších řešení a detailů, které stojí za prozkoumání. Jedním z nejzajímavějších detailů nového STR10 je nosník zadního křídla protínající koncovku výfukového potrubí.
Výfuk má uvnitř přivařenou oválnou vložku, skrz kterou prochází kovový držák připevněný na vrch převodové skříně a na tento držák je napojen nosník. Žádná část nosníku tedy není přímo vystavena proudění výfukových plynů.
Z hlediska pravidel je takové řešení legální, pokud se prostor pro nosník nachází před závěrečnými 150 milimetry koncovky výfuku.