Kapitoly článku:
Sauberu se překvapivě podařilo již v Číně nasadit přední křídlo původně plánované pro závody v Barceloně. Změna je to poměrně velká – zejména pokud jde o manipulaci s vírem Y250. Pojďme se na to podívat na následujícím obrázku podrobně.
Nový (1) hlavní profil má zkrácenou štěrbinu mezi prvním a druhým prvkem. Za hlavním profilem se již formuje trojice klapek, z nichž spodní je pevně fixována k hlavnímu profilu a (2) horní dvě mají nastavitelný úhel náběhu. Klíčový rozdíl ale představují vnitřní rohy klapek odpovědné za formování víru vznikajícího v této oblasti.
O odklon proudění do stran mimo předních kol se nově stará i (3) svislá lopatka podobná té, kterou používá Mercedes. Menší úpravou prošla i (4) odtoková hrana kaskádového křídla, (5) spodní část bočnice i samotná (6) bočnice.
V horní části předchozího obrázku vidíme novou verzi bočnice inspirovanou trendem, který nastavil Mercedes, přičemž provedení se velmi podobá designu Ferrari.
Vstupní otvory předních brzdových kanálů zůstaly rozměrově víceméně identické, ale změnila se jejich orientace. Zatímco původně byly vstupní otvory umístěny svisle, nyní sahají spíše do šířky, jakoby byly otočeny o 90 stupňů.