Kapitoly článku:
Nový aerodynamický balíček
Pravidelným čtenářům našich technických zpráv není pořeba fungování systému S-potrubí nějak zvlášť vysvětlovat – toto řešení se postupně rozšiřuje napříč startovním polem a mezi posledními ho nyní zavedl i McLaren.
Jediným rozdílem oproti tradičním implementacím tohoto systému jsou dva výstupní otvory na horní straně šasi. Rozdělení výstupu bylo nezbytné pravděpodobně kvůli umístění Pitotovy trubice, která mu stojí přímo v cestě.
Spodní strana nosového kužele opět připomíná pelikána díky tomuto mohutnému vyboulení.
Stejně jako Mercedes i McLaren propracoval tvarování spodní části lopatky na vnitřní straně předního kola.
Seznam změn je pořádně rozsáhlý a s novinkami pokračujeme v oblasti přední části bočnic. Zde na náběhové hraně přibyl k dvojici (1) generátorů víření další. (2) Bočnicový panel se nově obešel bez průhybu na úrovni vstupního otvoru bočnice a změnilo se i jeho upevnění k podlaze. Kvůli zvýšeným nárokům na chlazení se po stranách kokpitu objevily (3) přídavné výstupní otvory.
Na závěr dodejme pár slov k nové podlaze. V první řadě, nad záhybem rohu podlahy přibyla (4) klapka.
Nový difuzor měl být původně zaveden až v Bahrajnu, ale McLarenu se podařilo jeden kus nové podlahy přivézt a namontovat na Buttonův monopost již v Číně. Tato vylepšená verze se liší okraji difuzoru a umístěním lopatek v něm.