Kapitoly článku:
Pohonná jednotka
Honda využila v Rusku jeden žeton na výměnu výfukových potrubí s nestejnou délkou za konvenčnější potrubí se stejnou délkou větví, které je vidět na obrázku. Změna se samozřejmě hned projevila na trochu kultivovanějším zvukovém projevu motoru.
Jde ale tak trochu proti „size-zero“ filozofii, protože tyto výfuky zabírají v motorovém prostoru více místa. Zato však pomáhají turbodmychadlu vytěžit více z energie výfukových plynů.
Přední křídlo
Podle posledních trendů se zvětšily (1) záhyby na okraji křídla a nově jsou uspořádány tak, aby se tunel, který záhyby vytvářejí, stáčel prudšeji do strany. Mělo by se tak zlepšit obtékání předních kol.
Menší úpravou prošla i dvojice (2) horních klapek.
Na obrázku výše vidíme dvě různé konfigurace bočnic předního křídla, přičemž vlevo je ta aktuálnější. Má navíc lopatku pod logem CNN, i když toto není úplná novinka, protože se tam objevila už v Singapuru.
Nové je však celé zakončení bočnice za zmiňovanou lopatkou (všimněte si zmenšení štěrbiny a plošší tvar bočnice za ní).
Podlaha
McLaren se inspiroval u Ferrari a přišel s ještě extrémnějším řešením štěrbin na okraji podlahy před zadním kolem, když zavedl až 11 štěrbin na okraji v kombinaci s dvojicí štěrbin ve tvaru „L“ na rohu.
Úkolem takových řešení je dostat pod podlahu víření, které utěsní okraje difuzoru, tak, aby do něj nepronikalo proudění od pneumatik. V opačném případě by difuzor nebyl účinný po celé jeho šířce.