Technika na konci sezóny: Podrobně o vyloučení Red Bullu, Hondě a další

Přinášíme přehled novinek, které týmy nasadily v posledních třech závodech sezóny, ale podíváme se také na vyloučení Red Bullu z kvalifikace nebo na test McLarenu s Hondou.
Technika na konci sezóny: Podrobně o vyloučení Red Bullu, Hondě a další
Seznam kapitol
  1. Obsah, Red Bull
  2. McLaren
  3. Ferrari
  4. Lotus
  5. Marussia

Novinky Ferrari představené v americkém Austinu byly určitě navrhované tak, aby vyhovovaly monopostu pro příští rok, ale některé se podle všeho osvědčily i na F14 T.

Na obrázku vlevo si můžeme všimnout zcela nového zadního křídla, u kterého asi nejvíce upoutají vylepšené bočnice. Zářez za klapkou v horním rohu bočnice již není tak hluboký jako bývalo zvykem. Připomíná spíše řešení Red Bullu. S touto změnou úzce souvisí i nový design štěrbin před samotnou klapkou. Ty byly dříve tvarované o cosi „trojrozměrněji“ a bočnice se v těchto místech spojovala s klapkou tak plynule, jakoby tvořily jeden celek.

V bočnicích, v místě pod hlavním profilem křídla, navíc přibyla dvojice štěrbin inspirovaných stejným řešením Red Bullu z úvodu sezóny.

Po zavedení nového zadního křídla v USA nasazovala Scuderia do posledních tří závodů na obou autech už jen tuto verzi.

Rovněž v USA začalo Ferrari s testováním změněné geometrie zadní nápravy. Vývoj byl zaměřen zejména na zlepšení trakce, což je dlouhodobě jedním z klíčových problémů Ferrari.

Předchozí kapitola Následující kapitola

18:13 | Ferrari má první ženu v jezdecké akademii – šestnáctiletou Mayu Weug.
11:34 | Marcus Armstrong, kterého podporuje Ferrari, bude letos závodit ve F2 za tým DAMS.
10:25 | Změna. Letošní sezóna WEC nezačne v Sebringu ale v Portimao. Pojede se od 2. do 4. dubna. O měsíc později se tam MOŽNÁ vydá F1.
21. ledna | Sainz a Leclerc se příští týden svezou ve voze SF71H z roku 2018. Každý bude jezdit jeden den.