Kapitoly článku:
V USA, a následně i o týden později v Mexiku, vyhodnocoval Williams experimentální přední křídlo, které takto označil technický ředitel Pat Symonds.
Tvrdil, že v tomto případě nejde ani tak o samotný vývoj křídla, jako spíše o zkoušku korelace mezi skutečným světem a testovacími resp. simulačními nástroji v továrně.
Nové křídlo vidíme ve spodní části obrázku. Když ho porovnáme s křídlem nad ním, je vidět množství rozdílů, neboť se jedná o dvě rozdílné specifikace. Není tak však nic, co bychom už v minulosti neviděli – tedy až na lopatky pod křídlem. Experimentální křídlo přichází až se čtyřmi lopatkami, oproti původním dvěma.
Kromě toho v Japonsku i v USA tým zkoušel bezpečnostní pásy od společnosti OMP. Impulsem ke změně bylo selhání bezpečnostních pásů Willans u Valtteriho Bottase po 30 kolech Velké ceny Singapuru.
Bottas byl nucen zastavit v boxech poté, co se jeho pásy v průběhu závodu uvolnily. Tým nedokázal přijít na příčinu tohoto problému a rozhodl se tak pro změnu dodavatele, ke které došlo po dvou úspěšných pátečních testech a bezproblémových 600 kilometrech.
Přední brzdy v Mexiku dostaly větší vstupní otvory pro přívod vzduchu do systému chlazení, jak můžeme vidět na obrázku výše.