Kapitoly článku:
Nové tmavší lakování McLarenu jste určitě nepřehlédli. Stáj z Wokingu však měla pro začátek evropské části sezony připravené víc než jen to.
Na podnět technického ředitele Petera Prodromoua, který nebyl nikdy velmi nadšený nápadem obalit ramena zadní nápravy mohutnými aerodynamicky tvarovanými kryty, je McLaren zcela odstranil i ze spodních ramen.
Co se týče motorové stránky, jisté změny se udály i v tomto směru a jsou dokonce viditelné i pouhým okem. Na obrázku níže například vidíme, že Honda vyměnila kovový kryt sacích potrubí za karbonový.
Úpravy pohonné jednotky se prozatím obešly bez vypotřebování jediného žetonu. Vylepšení za účelem zvýšení spolehlivosti, bezpečnosti nebo snížení nákladů lze realizovat pod dozorem FIA a konkurenčních motorářů i nad rámec sezónního vývoje a homologace. Společnost Exxon Mobil navíc dodala palivo s novým složením.
Testy po závodě ukázaly hlavní oblasti zájmu aerodynamiků McLarenu, když nechali vozidlo pokrýt množstvím flow-vis nátěru a ještě k tomu ve třech různých barvách.