Technika F1 v roce 2018: změny v oblasti pohonných jednotek

Supertom  |  07. 02. 2018 23:44

Mozna to nekoho prekvapi, ale soucasny motory pouzivaji predkomurku na rychlejsi horeni....

FoxPw  |  08. 02. 2018 08:54

To není kvůli rychlému hoření, ale kvůli tomu, že by tak chudou směs, která je ve válci, vůbec nezapálili nebo by minimálně špatně prohořívala. Takže bohatší směs zapálí v předkomůrce a ta pak zapálí chudou směs ve válci.

FoxPw  |  07. 02. 2018 18:17

Stáje si musí spočítat, zda je lepší snížit výkon a motory šetřit nebo jet s vyšším výkonem a někdy akceptovat penalizaci. Nejspíš to vyplyne z aktuální situace.

Podle me to nikdo neda..Otazka je kde nasadijou ten 4. motor.

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Nárůst životnosti komponent o téměř 40% A to nemluvě o MGU-K. Vytrvalostní závody jsou fajn, ale ne pro F1

#BelieveInMcLaren #BelieveInAlonso

FoxPw  |  08. 02. 2018 09:03

Třeba se najde stáj, která by přiškrcenější motor z F1 použila ve speciálu LMP1. Současná výdrž motoru F1 musí být tak 2/3 času závodu LeMans a přitom má motor F1 přibližně dvojnásobný výkon a srovnatelnou spotřebu, tak by to asi šlo.

culipero  |  08. 02. 2018 13:46

"má motor F1 přibližně dvojnásobný výkon "A to si zjistil jako kde?😯😁

FoxPw  |  08. 02. 2018 13:50

Někde mi to našel přítel Google, že LMP1 má přibližně 500 kobyl a spotřebu 30l/100 km, ale hledat to znovu nebudu. Ber to jako hrubě neověřenou informaci.

culipero  |  08. 02. 2018 13:54
FoxPw  |  08. 02. 2018 15:53

Ale to celkem souhlasí, myslel jsem jen výkon spalovacího motoru. Elektrické motory a kinetická rekuperace by zůstaly, jak jsou v LMP1, jen by měli výkonnější spalovací motor a navíc část rekuperace z MGU-H.



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:51 | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.
11:40 | odkaz
18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.