Technika F1 v roce 2018: lépe zajištěná kola

Fernando Alonso jj284b  |  09. 02. 2018 13:47

tak ja vam teda neviem, ale v com je potom zmysel HALO? ved ho primarne riesia prave ako ochrana pred narazom kolesa... za poslednych par rokov tych incidentov s lietajucimi kolesami zasa az tak vela nebolo aby to vyzadovalo upravu ochrany prilota primarne proti lietajucim kolesam... lebo hocico mensie ak ma trafit pilota, tak HALO tomu nijako nezabrani.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  09. 02. 2018 19:02

Haló existuje, abys měl vyšší šanci přežít, když to napereš do traktůrku...



Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13:41 | Ferrari si nakonec nechá nové zadní zavěšení. Ve čtvrtek po problémech v Barceloně zkoušelo zpět staré zavěšení. To… odkaz
25. května | Antonio Fuoco ze stáje Charouz Racing System skončil v závodě F2 na 8. místě, což znamená pole position pro zítřejš… odkaz
25. května | Dnes v Monaku závodí závodí junioři a Porsche. Z jednoho Porsche uniklo na vjezdu do boxů opravdu hodně velké množství oleje.
24. května | Pneumatiková mezera bude i na Hungaroringu. Pirelli tam nominuje střední, měkkou a ultraměkkou.
24. května | Podle jezdců Mercedesu vydrží hypedměkké pneumatiky v závodě maximálně 7 kol.

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink Ricciardo (1:11.786)
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10