Kapitoly článku:
Force India prakticky od základů přestavěla své přední křídlo. Změny se dotkly hlavně koncových částí, kde křídlové prvky formují tunel ohýbající proud vzduchu směrem ven od předního kola. Nové křídlo vidíme v horní polovině na obrázku výše.
Následující obrázek poskytuje pohled na nové křídlo z trochu jiné perspektivy, díky čemuž se nám naskýtá lepší pohled na drobná křidélka přilepená k vnitřní straně bočnice křídla (viz šipka).
Netradiční modravý nádech na povrchu křídla signalizuje přítomnost nepřilnavého nátěru.
Model VJM09 také dostal zcela novou karoserii bočnic, což je nejlépe vidět ze zadního pohledu, kde na obrázku výše můžeme ocenit zmenšené výstupní otvory karoserie.
V záplavě novinek stáje ze Silverstone pokračujeme novou podlahou s komplexnějším tvarováním zadních rohů. Ve Španělsku přibyla před zadním kolem čtveřice nových štěrbin určených na potlačení negativních účinků zvířeného úplavu pneumatiky na difuzor (na obrázku vlevo).
Jen pár dní na to však přišla další úprava této citlivé oblasti. Během sezónního testování po Velké ceně Španělska toto místo obsadilo ještě složitější řešení s až šestnácti štěrbinami (na obrázku níže).