Technická analýza vozu Toro Rosso STR14

Lewis Hamilton sympaťák  |  13. 02. 2019 04:29

ElSenior zde uvedl hodně podnětných myšlenek. Vnímavý je to hošík. Dělá nám radost.

Už tu dlouho nebyla analýza Fernanda Alonsa 🧐

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

No tak ho sem netahej.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Dneska sem si v astrálu pokecal s Fernandem.
Je to príma chlápek! 🤫

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Kimi Räikkönen Potooczech  |  12. 02. 2019 11:11

Podle mne se v TR již připravují na omezené rozpočty v F1. Mechanickou část budou odebírat od RB, v podstatě v tomto směru budou vozy identické. A maximum zdrojů pújde na vývoj aeropaketu. Kde pak určitě jakoby náhodou budou také sdílet řadu dílů s RB. Takže se díly pro vůz RB budou vyvíjet u TR za peníze z rozpočtu TR. Red Bull si tak reálně navýší rozpočet díky tomu, že řada dílů se bude produkovat v rámci rozpočtu TR a ve výsledku bude mít Red Bull na trati v podstatě 4 identické vozy.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  12. 02. 2019 11:32

ToroRosso jako takový už nebude, bude z něj prostě součást RB plně se podílející na vývoji. Je to hodně agresivní strategie, ale RB chce výsledky, no a když může......... Asi to hodně lidem leze krkem, ale co jako..... 😁

Sergio Pérez Checo PÉREZ  |  12. 02. 2019 20:01

Toro Rosso nemusí moc závodit,.raději pro RB "přivést data",..než úlomky karbonů.,.

Charles Leclerc boxboxboxbox  |  13. 02. 2019 03:53

S dodieraním dielov z minulého roka veľký vývoj nenarobia.

Tak nejak to asi dopadne. Verim, ze jejich lidi budou delat pro oba tymy dily, ktere by si mel delat kazdy sam nebo budou sdilet znalosti a informace.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

T.E.CH  |  12. 02. 2019 11:54

To jistě budou, ale tam jde o peníze HLAVNĚ. A ty se díky tomu ušetří.....tímto zdílením.To je prvotní cíl..... vydělat !!! (ušetřit) Key už hodně dlouho věděl, že jeho funkce se stane zbytečnou....a až následně podepsal Mclaren.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  12. 02. 2019 12:01

Jakože Key už dlouhou dobu věděl že nic lepšího nevymyslí myslíš,tak šel někam kde nikdo neudělal slušnej výsledek už roky, že tam dobře zapadne...... Zvláštní, já si myslím nemlich to samý, ještě můžeme bejt kamarádi.... 🤣

T.E.CH  |  12. 02. 2019 12:07

S narcisama já se nekamaradím a ještě máš vorezlý auta, takže smůla.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  12. 02. 2019 12:14

Tak nech ležet, to naše sbratření, ale co ten Key, že je to tak? 😁

T.E.CH., auto prej premiovka, ... nejak tu cuju dalsiho narcisa

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  12. 02. 2019 12:36

Prachsprostej VAG user to je, a dělá tady ramena 🤣. Já když vzpomenu na ty desetiletý prorezlý A6 s tolika problémama, a dvacet let starý Accordy v kupě, to ať mi vysvětlí komik.....


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

20:16 | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.
12:35 | Také helmy Arai už prošly crash testy a mohou se používat.
8:15 | Sestřih druhého dne testů odkaz
19. února | Nikolov sedačka jako taková. Magnussen měl dnes problém s opěrkou hlavy. Byla příliš vysunutá dopředu. Tým věří, že to do čtvrtku vyřeší.