Technická analýza: Pravá tvář nového Mercedesu

Forza Mercedes!!

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Lewis Hamilton Ondrej_V  |  14. 03. 2019 06:01

Charlie Whiting zemřel na plicní embolii.

Jenson Button lennyd  |  14. 03. 2019 06:19

teď to čtu, síla :/

ty brdo fakt ... https://www.formula1.com/en/latest/article.fia-f1-...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 14. 03. 2019 06:51

Kimi Räikkönen Potooczech  |  14. 03. 2019 07:23

No v 66 letech ... to je teda celkem brzo. To si měl ještě užívat vnoučat a podobně. Ono možná, kdyby se právě už věnoval dědečkovským povinnostem a nemakal stále na plné obrátky, tak mohl ještě pěkných pár let žít. Plicní embolie znamená, že se mu někde trhla sraženina a ucpala cévu. Uvidíme, kdo nastoupí na jeho místo. Další jméno, spojené s F1 po desítky let odešlo. F1 se opravdu mění.

Decka...s mladicou valime do Italie a ja to chcu spojit s Monzou...tak se na Vas, ti co tam byli, obracim s prosbou, pres co ste brali lupene popripade jesi by ste nemeli nejaky rady, tipy...predem diks..

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

https://twitter.com/LaurentDupin_f1/status/10...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 03. 2019 20:17

Triper  |  13. 03. 2019 19:13

Zábavné číst, jak nikoho ani nenapadne jiná alternativa.
A za půl roku tu budete psát jak jste to tušili...

Kimi Räikkönen Potooczech  |  13. 03. 2019 17:29

Mercedes bude podle mne silný jako v každé sezoně. Vliv budou mít pouze pneu na začátku sezony. Jakmile si ale Mercedes osahá pneu, tak bude podle mne zase jasně před ostatními. V pravidlech se zase nic tak moc zásadního nezměnilo a jejich koncept je nejlepší již od sezony 2014. Pochybuji, že letošní sezona na tom něco změní. Časy z testů nic neznamenají. Ostatně když Mercedes chtěl, tak zajel na stejných pneu na jen o tisícinu odlišné kolo, jak Ferrari. Ferrari možná vyhraje pár závodů na začátku sezony, ale tím to zase skončí.

Nezapomínej, že Ferrari v těch testech bylo "ochuzeno" o tu poslední fázi, kde by dozajista svůj předchozí výsledek vylepšili.

Kimi Räikkönen Potooczech  |  13. 03. 2019 20:05

I to právě vypovídá o formě Mercedesu. Jeli si svůj program, na letošní rok mají dvě specifikace vozu dle okruhu. Obě si při testech vyzkoušeli a opět zajeli v pohodě největší počet kol ze všech. A právě to pak rozhodne. Ferrari od začátku ukazovalo formu, ale po pravdě, ten čas Ferrari by nejspíše zajely i stáje středu pole. Nikdo nejel v testech naplno, teploty při testech byly úplně mimo běžný rozsah teplot při závodech a to jak u trati, tak u vzduchu. Takže skutečně ty testy měly nulovou vypovídají hodnotu. Řekly pouze to, že Mercedes nemá prakticky žádné problémy se spolehlivostí. Naopak ostatní stáje je mají. Austrálie, Bahrain a Čína napoví rozložení sil. To skutečné se ale ukáže až začátkem léta v Barceloně s finální specifikací vozů, finálním aero paketem, na standardní trati a při standardních teplotách. Tak je tomu každý rok a nevidím důvod, proč by tomu letos mělo být jinak.

To jako nepopírám, jen že zmiňovat tu 1 tisícinu jako referenci nemusí být (a nejspíše i není) úplně přesné. Kdyby testovali až do konce tak nejspíš taky ještě přitopí pod kotlem (otázka je, zda-li by přitopil i Mercedes tak, aby skončil těsně za nimi tak, jako tomu bylo s tou tisícinou)

Stoffel Vandoorne Rover78  |  13. 03. 2019 21:53

Několik dní byly teploty vzduchu přes 20,a trati přes 35.....jenom abys to vzal v potaz....

Už se nemůžu dočkat, až to vypukne. Na sto procent víme jen to, že ze začátku sezóny by mělo být nejlepší Ferrari (blafování - neblafování, na tomto se shodli všichni), zbytek je těžká mlha. Především McLaren a Renault mohou být hned za první trojkou, nebo naopak na chvostu a řekl bych, že ani sami netuší, kde se vynoří. Hlavně, ať se hodně předjíždí a ne jen pomocí DRS, víc toho vlastně nechci.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 03. 2019 15:16

Sebastian Vettel Vesmírný Jezdec  |  13. 03. 2019 13:56

Klobouk dolů před tím, co v Mercedesu dokázali.


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:55 | Jody Egginton je novým technickým ředitelem Toro Rosso.
21. března | Juan Manuel Correa se stal novým vývojovým jezdcem Alfy Romeo. Není to překvapení, Correa závodí za český juniorský tým Sauberu ve F2.
21. března | Pneumatiky pro Monako: C5, C4, C3... tedy nejměkčí a stejné jako pro Kanadu.
21. března | Ayrton Senna by dnes oslavil 59. narozeniny.

GP Bahrajnu 2019

Pátek 29. března 2019
1. trénink 12.00–13.30
2. trénink 16.00–17.30
Sobota 30. března 2019
3. trénink 13.00–14.00
Kvalifikace 16.00–17.00
Neděle 31. března 2019
Závod 17.10