Vidžaj Mallya je trochu překvapený, jak se jeho týmu letos podařilo vymanit z problémů z úvodu sezóny. Force India má teď všestranný vůz schopný bojovat s předními týmy.
Svého doposud největšího úspěchu dosáhla Force India před dvěma lety ve Spa-Francorchamps, když Giancarlo Fisichella vyhrál kvalifikaci a v závodě dojel druhý. Indická stáj tenkrát vděčila za svůj úspěch především tomu, že byl její monopost velmi dobrý s nastavením na nízký přítlak.
"Velký rozdíl letos je, že na belgickou Grand Prix jedeme s vozem, který je mnohem komplexnější," hodnotil Mallya. "V minulosti byla naší velkou silnou stránkou rychlost na rovinkách, ale teď je auto dobré ve všech oblastech."
"Důkazem jsou naše nedávné výsledky, v posledních čtyřech závodech jsme vždy měli jedno auto ve třetí části kvalifikace a v posledních dvou jsme získali 14 bodů. Takže do druhé poloviny sezóny jdeme dobře naladěni. Jezdci se vzájemně ženou vpřed a jsou velmi motivovaní. Auto podává dobré výkony a bojujeme s velkými týmy."
V letošních prvních pěti Grand Prix získala Force India jen čtyři body, zatímco teď jich má 26 a hodlá zaútočit na šestou pozici Sauberu.
"Po našem pomalém vstupu do sezóny bylo jen těžko představitelné, že budeme v takové pozici, ale já jsem nikdy nepřestal věřit," pokračoval Mallya. "Když si uvědomíte, jak konkurenční prostředí formule 1 je, všichni v týmu můžou být hrdí na to, jak si stojíme. Dobře víme, že nás čeká tvrdá práce, abychom tento stav udrželi, a pořád nás čeká velký úkol v poháru konstruktérů."