Mark Webber připomněl, že o své budoucnosti se tradičně rozhoduje až v létě. Připustil, že mohou přijít i jiné nabídky, ale na rozhodování je podle něj ještě velmi brzy.
V posledních týdnech se spekuluje o možném přestupu Marka Webbera do továrního týmu Porsche. Stuttgartská automobilka se v roce 2014 vrací do královské třídy sportovních vozů a ve 24 hodinách Le Mans, kde drží rekord v počtu vítězství, chce nasadit tři vozy. Porsche na začátku týdne popřelo, že by s Australanem, kterého v Bahrajnu čeká dvoustý start ve formuli 1, podepsalo smlouvu. Sám Webber na dotazy novinářů v Bahrajnu odpověděl, že o své budoucnosti v této chvíli není rozhodnutý.
"Nikdy se o své budoucnosti nerozhoduji v březnu či dubnu. Jak můžete očekávat, vzhledem k tomu, co mám jako jezdec za sebou, mohou přijít další nabídky a příležitosti. Ale momentálně jsem neudělal žádné rozhodnutí. Je pro všechny příliš brzy. Na začátku léta bude jasněji," uvedl. "Poslední tři nebo čtyři roky se spekuluje o tom, co budu dělat. Sedačka u Red Bullu je pochopitelně velmi důležité místo ve formuli jedna. Někteří lidé jsou posedlí, abych už skončil, jiní méně. Tak to vždy bylo. Když se rozhoduji o své budoucnosti a o možnostech, jaké jsou, jsem rád, že je míč na mé straně dvorce."
Veterán, který v Red Bullu jezdí již od roku 2007, tradičně o své smlouvě jedná přímo s majitelem Red Bullu Dietrichem Mateschitzem a kontrakty v poslední době uzavírá pouze na jeden rok. "S Dietrichem mám velmi dobrý vztah, to je v tomto případě důležité," dodal.
Webber už zkušenosti s vytrvalostními závody má. V letech 1998 a 1999 byl továrním jezdcem jiné stuttgartské automobilky - Mercedesu. V prvním roce svého působení byl ve dvojici s Berndem Schneiderem druhý v šampionátu třídy GT1, která byla podle tehdejších pravidel na podobné úrovni jako dnešní LMP1. Porazili je akorát těsně týmoví kolegové Klaus Ludwig a Ricardo Zonta. Webber byl také dvakrát ve startovní listině 24 hodin Le Mans, ale ani jednou se nesvezl přímo v závodě. Roku 1998, tedy v roce, kdy naposledy vyhrálo právě Porsche, posádka Schneider/Ludwig/Webber odstoupila už po devatenácti kolech pro poruchu motoru, aniž by se Australan stihl dostat za volant. O rok později měl být v posádce s Jean-Marcem Gounonem a Marcelem Tiemannem, ale v tréninku ho potkala vlivem ztráty přítlaku nehoda, při které byl vůz zcela zničen. Podobná havárie pak potkala během závodu na rovince Hunadières další Stříbrný šíp řízený Peterem Dumbreckem. Od té doby se Mercedes z Le Mans stáhl.