Vitantonio Liuzzi rozšířil řadu jezdců, kteří mění šasi z důvodu nespokojenosti nebo poškození. Zatímco třeba Vettel dostal nové, Liuzzi se podobně jako dříve Schumacher vrací k šasi, které už používal v minulosti.
"Monako bylo OK a myslel jsem si, že jsme problémy s přilnavostí vyřešili, takže bylo frustrující, že jsem v Turecku nedokázal vytěžit maximum z úprav vozu," řekl italský jezdec. "Věnovali jsme tomu dlouhé hodiny v továrně a objevili jsme menší poškození šasi, které mělo původ v Monaku."
"Mysleli jsme, že jsme to opravili, ale preventivně se vracíme k šasi, které jsem používal v prvních čtyřech závodech. Na šasi se znovu podíváme v továrně, abychom zjistili, jestli je třeba se věnovat ještě něčemu dalšímu."
Jedním z nových dílů, které mají Force Indii pomoci v souboji se soupeři, je zadní křídlo s průduchem. Tým ho testoval už v Turecku. "Na voze Tonia jsme viděli, že to přináší velké zlepšení, takže jestli ho budeme moci použít na mém autě, bude to velký krok vpřed. Budeme ho znovu testovat v Kanadě a snad budou data pozitivní," řekl Adrian Sutil.
Force India podala v Istanbulu podprůměrný výkon, takže cílem pro Montreal je stabilní návrat do první desítky. "V minulosti jsme viděli, že je Kanada nepředvídatelná," uvedl Liuzzi. "Pokud budeme vpředu, mohli bychom získat slušný počet bodů, snad s oběma vozy. To by bylo pro tým v tuto chvíli dobré."
Paul di Resta do volného tréninku v Montrealu nenastoupí. Majitel Force Indie Vidžaj Mallya rovněž potvrdil, že technický ředitel Mark Smith zůstane u týmu až do dubna 2011. Dřív ho k Lotusu, s nímž podepsal smlouvu, nepustí.