Charles Leclerc získal v posledních třech závodních víkendech pouze 12 bodů.
Když Charles Leclerc ovládl květnovou Velkou cenu Monaka, a na své domácí trati konečně prolomil „prokletí“, zdálo se, že by Ferrari mohlo být nejbližším vyzyvatelem Red Bullu.
Následující tři závody však tento předpoklad opravdu nepotvrdily, když italská stáj ve všech červnových velkých cenách v Montrealu, v Barceloně a naposledy ve Spielbergu zaostávala vedle Red Bullu také za McLarenem a Mercedesem. Není proto divu, že se Leclercovi tento současný stav nezamlouvá.
Ne pokaždé však za problémy monackého pilota stála přímo výkonnost. Na Red Bull Ringu se totiž Leclerc po startu dostal do „sendviče“, který mezi sebou vytvořili Piastri a Pérez. Výsledkem pak byla kolize, oprava v boxech a velká časová ztráta.
„Snažil jsem se z toho dostat, ale mám pocit, že byl Checo (Pérez, pozn. red.) trochu optimistický. V první zatáčce to nikdy nedopadne dobře, když se snažíte jet ve třech vedle sebe, už ve dvou je to docela složité," řekl Leclerc, kterého cituje web RacingNews365.com.
„Nevěděl jsem, že Checo je na vnitřní straně...byl jsem pak jen pasažér,“ dodal k incidentu z úvodu GP Rakouska pilot Ferrari, který by si přirozeně přál, aby jeho tým urychleně vyřešil nečekaný pokles formy.
„Ve formuli 1 se náhody nestávají často, a zvláště když jde o několik víkendů po sobě, takže se na to musíme podívat a analyzovat to. Z čísel vyplývá, že jsme udělali krok vpřed. Jsou tu však další omezení, na která se musíme podívat a pokusit se jich zbavit,“ poukázal Leclerc.
„Takové výsledky, které jsme měli od Monaka, jsem nečekal. Pro tým je to velmi těžké, takže nás čeká hodně práce,“ dodal Monačan, který v posledních třech velkých cenách zaznamenal jedno nedojetí (Kanada), jedno páté místo (Španělsko) a jednou byl jedenáctý (Rakousko).