Ital navíc doplatil na strategii.
Piloti stáje Force India byli v předčasně ukončené Velké cené Malajsie klasifikováni až na konci výsledkové listiny. Adrian Sutil dokončil závod jako sedmnáctý, i když v době ukončení závodu se zrovna nacházel v boxech. Giancarlo Fisichella byl navzdory akvaplaninku a následnému vyjetí z tratě klasifikován jako osmnáctý.
"Když začalo pršet, bylo velmi obtížné, prakticky nemožné řídit. Na jedničku a dvojku jsme jezdili rychlostí okolo dvaceti kilometrů za hodinu a přesto jsme po okruhu jen klouzali. Bylo to neuvěřitelné a zastavit závod bylo správné rozhodnutí," řekl Sutil. Němec věří, že v případě restartu se mohl posunout o několik míst dopředu, ale chápe, že na nový start už byla tma. "Těším se do Šanghaje, musíme zlepšit naši rychlost a vyladit přítlak," dodal Němec.
Fisichella podle svých slov přezul do mokra příliš brzy. "Jeli jsme tři až čtyři kola na suchu s mokrými pneumatikami, takže jsem je stačil zničit. Pak začalo pršet a přilnavost se zlepšovala, ale na trati přibývala voda a pneumatiky se chovaly skoro jako slicky. Nemohl jsem pořádně řídit a nakonec došlo k akvaplaninku," rekapituloval Ital ze svého pohledu nepříliš úspěšný závod. "Měli jsme špatnou strategii, ale uvidíme v příštím závodě," dodal.
Šéf týmu Vidžaj Mallya upozornil na nevídané podmínky a riskantní strategii, na kterou doplatil Fisichella. "Musíme se z toho jako tým poučit. Roste naše sebedůvěra i náš potenciál. Potřebujeme jen dobrý závod, abychom mohli vše prokázat," věří odhodlaně indiciký miliardář.