Strategie budou hrát v Maďarsku důležitou roli, myslí si Pirelli

Strategie budou hrát v Maďarsku důležitou roli, myslí si Pirelli

Letos je předjíždění obtížnější. V Maďarsku tak budou podle Pirelli hrát roli především strategie.

„Před loňskou Velkou cenou Maďarska byl položen nový povrch, který je hladší a obecně rychlejší než původní,“ říká Mario Isola.

„Uvidíme, jak asfalt vyzrál a jaký to bude mít vliv na pneumatiky. Týmy si vybraly převážně měkké a superměkké směsi, které vytvoří základ pro jejich strategie. S ohledem na obtížné předjíždění na Hungaroringu jsou právě strategie, které tvoří rozdíly. Sběr dat v pátek a sobotu by měl být ještě důležitější než obvykle s touto zbrusu novou generací rychlejších vozů”. 

Okruh z pohledu pneumatik

  • Na Hungaroringu jsou pneumatiky neustále zatěžovány, protože okruh je plný zatáček.
  • V roce 2016 byla teplota okruhu v Maďarsku jedna z nejvyšších v sezóně. Strategie dvou zastávek byla po sobotním dešti vítěznou.
  • Pro maximální rychlost v zatáčkách nastavují týmy poměrně vysoké úrovně přítlaku, důraz je ale kladen spíše na mechanickou, než aerodynamickou přilnavost.
  • V Maďarsku jsme v minulosti viděli, že safety car může významně ovlivnit závodní strategii.
  • Na okruhu je pouze jedna rovinka, což znamená, že pneumatiky nemají šanci vychladnout.
  • Předjíždění je velmi obtížné, týmy kladou důraz na kvalifikaci a správnou strategii.
  • Klíčem k úspěchu je spíše řízení a hbitost než pouhý výkon.
83ba1eb0-851a-48e1-a637-42c422193ee0.jpg

Střední směs týmy nechtěly

Nikdo z jezdců si pro Maďarsko nevybral střední směs. Jednu sadu dostanou jezdci pro závod, ale využít ji nemusí.

11-HU-Selected-Sets-Per-Driver-4k-EN.jpg

Doporučujeme

Články odjinud