Stella srovnal Schumachera, Räikkönena a Alonsa

Když Alonsův závodní inženýr Andrea Stella vystoupil spolu se svým jezdcem na stupně vítězů ve Valencii, měl příležitost zavzpomínat na mistry světa, se kterými u Ferrari pracoval.
Stella srovnal Schumachera, Räikkönena a Alonsa

Před příchodem Alonsa do Maranella byl Stella závodním inženýrem Kimiho Räikkönena. Před Finem spolupracoval u Ferrari s Michaelem Schumacherem. A s těmito svými jezdci se po GP Evropy potkal na pódiu.

"Michael je skvělý závodník, velmi silný v závodě a velmi dobrý v ovládání zádě vozu. V tomto směru byl velmi talentovaný, i když v závodech byl občas trochu moc agresivní," vzpomínal Stella.

"Kimi byl velmi, velmi rychlý, když auto fungovalo v určitém okně. V takovém případě dokázal být nejrychlejší. Ale když auto nebylo v tom okně, musel pracovat tvrději, aby ho dostal do optimálního bodu."

"A co se týče Fernanda, jeho silnou stránkou je, že v podstatě nemá slabé stránky! Jako jezdec je ve voze silný ve všech podmínkách, od sucha po extrémní mokro, mimo vůz také, je velmi konzistentní a mentálně silný, což je v moderní formuli 1 velmi důležité!"

Když Alonso vyhrál ve Valencii, posunul se do čela klasifikace jezdců, a první místo udržel i po Británii. "Na začátku sezóny byste museli být extrémně optimističtí, abyste si něco takové představili," přiznal Stella. "Ale v tomto sportu se věci můžou velmi rychle změnit a my jsme si vždy udrželi pozitivní postoj. Současná situace je výsledkem tohoto postoje v kombinaci s velkým množstvím tvrdé práce."

A vzhledem k současné formě Ferrari nemá Stella důvod k pesimismu. "Auto bylo dobré ve Valencii, bylo dobré také v Silverstonu. A protože je Hockenheim kombinací pomalých sekcí z Valencie a rychlých ze Silverstonu, očekávám, že Ferrari bude v Německu konkurenceschopné," dodal.

Další článek: Caterham se začíná stěhovat do údolí motorsportu

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)