Force India chce svá čisla zpět, tak je dostala.
Mohlo to být jednoduché řešení: Honda by se přejmenovala na BrawnGP, zůstala by mu stejná startovní čísla a postavení v boxové uličce - beztak je to Honda, jen s jinou nálepkou.
Ale Bernie Ecclestone a FIA museli být puntičkáři tam, kde to zas až tak nutné nebylo (zatímco stejná důslednost by se hodila v jiných oblastech činností šéfů formule 1). BrawnGP je novým týmem a jako takový půjde na konec pitlane a dostane nejvyšší startovní čísla (informovali jsme zde). FIA proto těsně před startem sezony upravila startovní listinu. Důsledkem toho bylo, že Force India šla o příčku výše a místo startovních čísel 20 a 21 dostala 18 a 19.
Jenomže Force India už měla vyrobené marketingové materiály a reklamní předměty, a tak chtěla svá čísla zpět. FIA týmu vyhověla a BrawnGP nebyl proti. Aby se ale FIA neshodila (že BrawnGP je posledním týmem), dostal BrawnGP startovní čísla 22 a 23.
Čísla 18 a 19 zůstanou nevyužita a žádno vozy s těmtio ciframi se letos na startech velkých cen neobjeví.
Není bez zajímavosti, že když v roce 1999 koupil Jaguar tým Stewart Racing, nová stáj si v roce 2000 ponechala čtvrté místo, které rok před tím patřilo Stewartovi. To samé se se stalo Red Bullu, když koupil Jaguar a Hondě, když převzala tým BAR. Inu, někteří jsou si rovní....
Ve startovní listině se již po mnoho let nevyskytuje startovní číslo 13, které se jednoduše přeskakuje.