Spotřebu paliva muselo v Melbourne přizpůsobit také Toro Rosso

Toro Rosso se během australské Grand Prix ocitlo s průtokem paliva v podobné situaci jako sesterský Red Bull Racing, ale rozhodlo se řídit podle hodnot, které vykazoval senzor.
Spotřebu paliva muselo v Melbourne přizpůsobit také Toro Rosso

Red Bull si byl jistý, že senzor měřící průtok paliva nefunguje dobře, a proto se ho navzdory výzvám FIA rozhodl ignorovat a řídil se vlastními výpočty.

To ovšem podle hodnot vykazovanými senzorem znamenalo opakované překročení maximálního průtoku 100 kilogramů paliva za hodinu, za což byl Ricciardo diskvalifikován.

Pracovník Renaultu přidělený týmu Toro Rosso Ricardo Penteado prozradil, že také stáj z Faenzy měla v této oblasti problém v tom smyslu, že musela upravit průtok paliva, aby hodnoty vykazované senzorem vyhověly pravidlům.

Na rozdíl od Red Bullu si ale netroufla senzor zpochybnit a podřídila se mu.

FIA bude odvolání Red Bullu projednávat 14. dubna

FIA bude odvolání Red Bullu projednávat 14. dubna

Další článek: Simona de Silvestrová sbírá zkušenosti v Hinwillu

14:49 | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.
13:42 | Stále se řeší situace okolo Turecka, ve kterém se sice epidemická situace zlepšuje, ale platí přísné cestovní restrikce po návratu do Velké Británie. Ve hře je prohození závodu s Baku.
8. května | Podle Norrise mu Mazepin ovlivnil celou kvalifikaci. V Q1 musel nasadit druhou sadu pneumatik, v Q3 pak kvůli tomu jel první pokus na starých pneumatikách.
8. května | Poslední Nikita Mazepin dostal penalizaci 3 míst za zdržení Norrise v první části kvalifikace.