McLaren přechází na pohonné jednotky Renault, které ale zejména v poslední době nejsou zrovna nejspolehlivější.
McLaren špatná spolehlivost Renaultu netrápí. Právě spolehlivost přitom bude příští rok zase o něco důležitější. Pokud nedojde ke změně, pak si bude muset jezdec vystačit s menším množstvím komponent. Konkrétně budou mít jezdci k dispozici:
- tři kusy spalovacího motoru, MGU-H, turba,
- dva kusy: baterie, elektroniky a MGU-K.
„Neexistuje žádná obava,“ řekl Eric Boullier pro Motorsport.com. „Zlepšení spolehlivosti je výzva, ale je to vždy snazší než nalezení výkonnosti.“
„Chtěl bych připomenout, že v Malajsii a Mexiku to byly vítězství od startu do cíle. Motor Renault vyhrál dva z posledních čtyř závodů a to poměrně jasným způsobem, takže nemáme žádné obavy.“
„Nevím, co se stalo motorům Renault, nebyl to dobrý den, ale oni jdou na limit,“ dodal k tématu Zak Brown. „Zvyšují výkon a když to děláte, zvyšujete riziko v oblasti spolehlivosti. Nemám strach.“
Foto: Getty Images / Clive Rose