Součástí toho budou také větší loga japonského výrobce silničních vozů, která se budou na monopostu RB8 a kombinézách jezdců objevovat.
Ještě před začátkem letošní
sezony oznámila stáj Red Bull a automobilka Infiniti navázání vzájemné spolupráce
týkající se především oblasti marketingu a techniky formule 1. Rakušané tak ušetřili
nemalé peníze na dodávce motorů Renault. Tomu totiž náleží podíl čtyřiačtyřicet
procent v japonském Nissanu, pod který značka Infiniti spadá. A protože se
dosavadní sedmiměsíční partnerství mezi výrobcem luxusních automobilů a týmem
F1 ukázalo být velmi prospěšné, rozhodly se jej obě strany rozšířit.
"Když jsme v březnu oznámili
naše partnerství, bylo naším cílem zvýšit globální povědomí o značce Infiniti.
V průběhu sedmi měsíců překonal výsledek naše nejambicióznější cíle. To
vedlo k tomu, že se z nás stala nejvíce viditelná automobilová značka
ve formuli 1 v této sezoně. Nyní budeme pronikat dále do nových
vzrušujících oblastí technické a produktivní spolupráce," nechal se slyšet viceprezident
Nissanu Andy Palmer.
Ve stejně povzbudivém duchu se
vyjádřil také šéf rakouské stáje Christian Horner: "Za ten krátký čas, co jsme
zapojeni s Infiniti, je jasné, že čím blíže spolupracujeme, tím více výhod
z toho obě strany mohou získat. Je to fenomenálně úspěšná první sezona a
prohloubení našeho partnerství nám poskytuje ještě větší prostor ke sdílení
vědomostí a odborných znalostí, které vedou k vzájemným výhodám jak na
trati, tak na silnici."