Současní výrobci budou muset sdílet technologie s těmi novými, říká Brawn

Pejdaa:
Vidíš ten zástup světových automobilek, který se hrne do F1? Já tedy ne...ono se to snadno řekne. Tak zkus vymyslet něco efektivního, co přiláká světové automobilky natolik, aby chtěly vstoupit do F1 a zároveň aby to příliš nepoškodilo stávající týmy. Je tam spousta faktorů.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Charles Leclerc pejdaa  |  15. 12. 2018 13:39

No tak zaprvé bych každé 4 roky neměnil koncepci auta - tedy pohonnou jednotku.
Když už se výrobcům podaří motor konečně vyladit a defakto narovnat ztrátu, tak zase přijdou změny, které tyto rozdíly opět prohloubí..
A jak jistě víš, v roce 21 přijdou nová pravidla, nové pohonné jednotky.. tak proč by v 18 či 19 či 20 sem lezl někdo nový, když by musel pracovat na něčem, co za rok hodí do koše.. Proto se automobilky nehrnou, pže je F1 nekonzistentní a nepředvídatelná

To co jsi napsal je docela blbost. Nové automobilky se do F1 neženou právě proto, že neexistuje nějaký zlomový rok, kdy se s PJ opět začínalo od nuly. Změny pravidel pro rok 2021 jsou de facto jen osekáním nynějšího motoru.
A noví výrobci sledovali vstup Hondy do F1 a určitě nechtějí zažívat stejné porody.
Kdyby zase vedení F1 chtělo úplně nové motory, budou to bojkotovat stávající motoráři- do toho konceptu narvali už miliardy éček a určitě to nehodlají tady po pár letech házet do kanálu jen kvůli tomu, že by teoreticky mohl přijít další motorář.

Lewis Hamilton hair F1  |  15. 12. 2018 16:32

Přesně tak, jednoduší motory a co 3,4 sezonzy zacit od 0.

Nevím co tu řešíte, tohle ke vstupu nikoho nepřesvědčí.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

Nevím co tu řešíte, tohle ke vstupu nikoho nepřesvědčí.

Pomozte vymýtit smrt z našich silnic. Jezděte po chodníku!

A mohu-li se zeptat, jak se Brown, pravidla nebo brownova pravidla vypořádají s takovými maličkostmi jako jsou patenty, know-how či průmyslová špionáž?

Pierre Gasly Ferda.  |  15. 12. 2018 09:37

Docela jednoduše. Noví zájemci by si ty díly musely za nemalý peníz kupovat.

Brawn už žije v komunismu. Současní výrobci investovali spoustu peněz do vývoje technologií a pokud se někdo rozhodne jít do F1 jako výrobce, Brawn nařídí, že mu současní výrobci musí předat svoje know how.

Forza Ferrari !!!

čím složitější F1 bude, tím víc budou v předu ti co na to mají. Co si budeme říkat. Na dnešní F1 nemá peníze ani RedBull. Natož zbytek světa. Stěží je schopno ty prachy najít Ferrari. Jediný na koho peníze je stavěná dnešní F1 je Mercedes. A dlouho to tak bude.

Charles Leclerc pejdaa  |  14. 12. 2018 20:27

RedBull má zase chytré hlavy, takže tam o každém investovaném euru přemýšlí..
F1 už není o tom, že mám 20 miliard, tak musím 100% vyhrávat závody. Dneska vyhrává efektivita. A pokud tým, který je naprosto nekonkurenceschopný dokáže vyhazovat miliardy za jednoho pilota, tak je něco špatně.
A to FIA ani nikomu nevadí?

F1 je v prvé řadě byznys. Pokud se některý tým rozhodne investovat své peníze do pilota, nikdo mu nemůže tyhle investice zakázat. Maximálně vlastní akcionáři. FIA má na to takový vliv jako na erupce na slunci.

Charles Leclerc pejdaa  |  15. 12. 2018 13:41

potom ale ten předražený pilot nemůže tvrdit, že je F1 špatná, protože jeho tým investoval do pilota, než do vývoje formule..

Jedině Mercedes? Co to je zase za kravinu? Mercedes není světově významný výrobce osobních aut.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas