Sorrell: Je to paradoxní, ale negativismus je někdy dobrý

F1 se v posledních týdnech rozdělila na dva tábory. Jedni formuli 1 kritizují (například zástupci Red Bullu, Ecclestone) a ti druzí zase kritizují právě šíření negativní nálady (Todt, Wolff).
Sorrell: Je to paradoxní, ale negativismus je někdy dobrý

Martin Sorrell je významným britským podnikatelem, který stojí v čele marketingové společnosti WPP a je také neexekutivním členem představenstva Formule 1. Sorrell přichází se zajímavým názorem.

„Co je zajímavé, když jsou sporty pod tlakem, funguje reverzní psychologie, lidé začnou mít větší zájem,“ řekl pro Associated Press.

„Myslím, že čím více je ve sportu třenic, tak tím více se určitým zvráceným způsobem stává zajímavější.“

Podle Sorrella to ale nefunguje úplně ve všech oblastech. Sponzoři nebo investoři mají dnes spíše menší zájem.

„Je zřejmé, že dojde ke změnám, které pomohou tomuto sportu. Ale já se na to dívám z marketingového hlediska. Mluvil jsem s jedním, dvěma našimi klienty a oni mají velký zájem o sport, ale samozřejmě jsou znepokojení věcmi, které slyší a čtou.“

Foto: Getty Images / Clive Rose

Další článek: Arrivabene: Kimi musí zůstat v klidu

24. ledna | 17. února bychom mohli vidět nové zbarvení Williamsu. Vůz až v den testů... podobně by na tom mohl být Haas. Oficiálně to ale potvrzeno nebylo.
23. ledna | Red Bull prodloužil spolupráci se společností ExxonMobil jako dodavatelem paliv, maziv a technologickým partnerem.
22. ledna | Formule 1 potvrdila, že Drive to Survive bude na Netflixu 28. února.
22. ledna | Racing Point představí svůj vůz 17. února.