Slavné žetony aneb jak je to s vývojem pohonných jednotek

Gilles Villeneuve ali0074  |  03. 06. 2015 20:30

Za všechny tyhle nesmysly můžou automobilky které to prosadily.
Nepřehlednost jim vyhovuje i přehnaný vývoj směrem který není výhodný pro zákazníka - turba, drahé vstřikovaše, baterky a elektromotory použité v kombinaci se spalovacím motorem - prostě kombinace všech nesmyslů zvyšující tržby a zisky.

FrantisekKoudelka  |  03. 06. 2015 10:47

Ježíši, si ti kreténi můžou podat ruce s tou marxistickou bandou břídilů, co vede EU z Bruselu.

Murray F1  |  03. 06. 2015 10:04

Když byla F1 hazardní hra o život, tak žetony nepotřebovala.
Když F1 žetony potřebuje, už to není hazardni hra o život.
Tomu říkám paradox!

Stejne to nechapu, ctu to sice na mobilu a nenacetla se mi ta tabulka ale stejne., nejde mi do hlavy kolik teda zetonu vyuziju kdyz budu tyden delat vybrus na motoru nebo ho budu delat dva tydny? To furt prijdu o tri zetony? Neechaapuu a verim ze 90% lidi taky ne

SebF1Win2K18

Výbrus není vývoj. Ty žetony se používají na vývoj komponent, ne na jejich opravu...

Pierre Gasly Ferda.  |  02. 06. 2015 22:46
Kimi Räikkönen palo71  |  02. 06. 2015 20:35

A to někdo říká, že jen v F1 se nejezdí naplno a něco se šetří. Jaká to mýlka, FIA nemá jen F1.
http://www.rally-mania.cz/news.php...

Ayrton Senna xxxbbb  |  02. 06. 2015 19:13

Žetony zrušit! Nikdo jim nerozumí, až na pár super fandů fajnšmekrů co nudou nemají nic jiného na práci než řešit a detailně studovat tentotýdenní změny či vysvětlivky šipek směru. Pracující otec od rodiny nemá šanci tyhle bláboly číst, sledovat, natož řešit! Je to další důkaz zoufalství a zaražených větrů F1!

Zajímavé že rallye, moto gp apod tyhle nesmysly neřeší... to mluví samo za sebe!!

Pierre Gasly Ferda.  |  02. 06. 2015 19:23

Rallye má pod palcem Todt, který na F1 seje a motorky mají DORNU, která je samostatná jednotka.

Tak to nečti a neřeš otče od rodiny, když tomu nerozumíš. Minimálně 90% zdejších fans vědí o co jde

Michael Schumacher = na věky nejlepší.

Kimi Räikkönen Chobby  |  03. 06. 2015 07:53

Těmi 90% bych si nebyl až tak jistý...

Jenson Button CerVus F1  |  02. 06. 2015 18:28

Přitom by stačilo určit maximální možný výkon motoru popřípadě další limitní údaj a ať se výrobci poperou s efektivitou motoru. Kontrolovat takovýhle věci jsou určitě v možnostech FIA. Ten kdo na hodnoty nedosáhne bude moci jednoduše dále vyvíjet. Rozdíly budou stále, ale nikdo nebude ničit kvalitu seriálu jen kvůli tomu, že má o 80k výkonnější motor.

přesně takovy blbosti delaj z formuli strasnej a neprehlednej guláš. naprosto zbytečný.

Kevin Magnussen 1-2-3  |  02. 06. 2015 17:07

Já stejně čekám, že dřív, než by nový dodavatel motorů do F1 vstoupil, tak stejně dojde zase ke změně pravidel okolo motorů a do éry "tři žetony ročně" se ani nedostaneme.

No v roce 2016 bude opět vývoj v sezóně zmražen a žetony se budou muset užít do 28.2 ., což se nelíbí oponentům Mercedesu. Letošní sezóna je spíše velká vyjímka.

#BelieveInMcLaren #BelieveInAlonso

kde je F1?...nevidim..

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Jenson Button dr_x  |  02. 06. 2015 16:15

Chápu teda dobře, že pokud by se po roce 2018 našel nějaký výrobce motorů který bude chtít vstoupit do F1, tak bude muset na věky věků jezdit s tím co nasadil v prvním roce, protože 90% komponent bude zmraženo a na jakýkoli další vývoj mu zbudou směšné tři žetony ročně?

jo

Forza Ferrari !!!

Jenson Button dr_x  |  02. 06. 2015 16:29

tak to je opravdu geniální systém. Jaký má ale taková soutěž význam mi zcela uniká.

Jenson Button CerVus F1  |  02. 06. 2015 18:15

Já od začátku říkám, že tohle je stupidní a extrémně neférový systém. Takhle si jen těžkou můžou myslet, že by do f1 přišlo Audi nebo Porsche s vidinou, že by si akorát tak kazili pověst.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.
21. ledna | HWA bude spolupracovat ve F2 s týmem Arden. Šance pro juniory Mercedesu...