Některé týmy se už před čtvrtým závodem blíží k limitu 4 pohonných jednotek na sezónu.
Na této stránce se můžete podívat, jak na tom byli jezdci s pohonnými jednotkami před závodem v Rusku.
Už dnes ale víme, že někteří jezdci budou nasazovat další komponenty. Honda například vylepšila spolehlivost MGU-H. Pro Vandoorna to ovšem bude už ve čtvrtém závodě sezóny znamenat vyčerpání počtu MGU-H na sezónu. Pro Alonsa to bude třetí MGU-H.
Problém má i Ferrari
Honda je příběh sám pro sebe. Do zpěvu ale v tomto ohledu není ani v garážích Scuderie.
FIA sice ještě nevydala oficiální dokument, který by to potvrzoval, ale podle Auto Motor und Sport budou Vettel i Räikkönen v Rusku nasazovat už třetí turbo.
Připomeňme, že nasazení pátého turba by znamenalo ztrátu 10 míst na startu.
Staré komponenty by měly být využitelné alespoň v pátečních trénincích.
Aktualizace: FIA nasazení třetího turba u Ferrari potvrdila.
Foto: Getty Images / Mark Thompson