Ve Wokingu se v posledních mnoha měsících změnila spousta věcí a ačkoliv se letos týmu daří, Andreas Seidl je realistou.
McLaren má letos nové jezdce, které už před delší dobou potvrdil také pro příští rok. Andreas Seidl si vyjednal stavbu nového aerodynamického tunelu a McLaren oznámil, že od roku 2021 přechází zpět k Mercedesu. Ve Wokingu se toho hodně změnilo. Tým je navíc už blízko zisku čtvrtého místa v šampionátu.
„Je unikátní, čeho Toto dosáhl se svým týmem,“ řekl Seidl pro DPA. „Jsou referencí ve sportu a to jak jako tým, tak také na straně pohonné jednotky.“
Lepší pohonnou jednotku má sice ve F1 nyní Ferrari, ale McLaren neuvažoval, že by odebíral pohonné jednotky od nich. Docházelo by tam k byznysové kolizi. Obě firmy vyrábí sportovní vozy.
„Měl jsem jasný cíl mít do budoucna motor, který vyhrává mistrovství světa. Našim cílem je být v určitém okamžiku blízko Mercedesu. Ale současně je potřeba být realistický ohledně toho, čeho lze v nadcházejících letech dosáhnout.“
„Chceme být s tímto týmem opět na čele formule 1 a s jasným závazkem a podporou Zaka a majitelů týmu a investic, které děláme, jako je nový aerodynamický tunel, si jsem jistý, že to dokážeme.“
„Chceme být pravidelně na pódiu a doufejme, že s trochou štěstí začneme od roku 2022 nebo 2023 vyhrávat.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson