Renault tvrdí, že Heidfelda nahradil Sennou čistě z výkonnostních důvodů, ale nové sponzorské smlouvy toto tvrzení zpochybňují.
Eric Boullier hájil v Belgii jezdeckou výměnu tím, že Heidfeld zklamal a tým potřeboval vyburcovat z letargie. Otázku, zda Sennova nominace nesouvisí s obchody, které uzavřela společnost Genii coby majitel týmu v Brazílii, rázně odmítl.
Přesto se už v Belgii v tichosti objevili na voze noví sponzoři OGX a Gillette, i když sám Senna tvrdil, že žádná nová loga u týmu k vidění nebudou. A v Itálii se přidají další dva sponzoři, Embratel a Auden McKenzie.
Kdo jsou noví partneři Renaultu? Embratel je brazilský telekomunikační operátor, OGX je brazilská ropná společnost, Gillette vyrábí věci pro holení a Auden McKenzie je farmaceutická společnost.
Loga všech sponzorů se objeví na obou vozech, zatímco Embratel a OGX ještě navíc na kombinéze a helmě Bruna Senny. Všichni čtyři sponzoři podepsali do konce sezóny. Heidfeld se tedy pravděpodobně stal dalším jezdcem, který musel ustoupit sponzorům a jejich cinkajícím měšcům.