Z týmů ze středu pole dopadl v Maďarsku nejlépe Williams. Bruno Senna byl totiž jediným, který dojel v bodované desítce. Ostatní budou chtít na dnešní závod velmi rychle zapomenout.
Williams
Po včerejším bezchybném výkonu v kvalifikaci zakončil Bruno Senna úspěšný víkend v Maďarsku sedmým místem v samotném závodě a své konto obohatil o slušných šest bodů. "Dnes to byl pěkný závod. Hodně jsme zapracovali na strategii, protože podmínky na trati a počasí byly velmi odlišné od toho, co jsme očekávali. Svedl jsem hodně bitev a bylo velmi těžké udržet pneumatiky v provozuschopném stavu, protože teploty byly velmi vysoké. Myslím, že je to pro nás bod zlomu," zhodnotil klání na Hungaroringu brazilský jezdec. To Pastor Maldonado zažíval zcela opačné pocity. Nadějnou startovní pozici neudržel a nakonec se propadl mimo bodovanou desítku. "Měl jsem špatný start a ztratil jsem mnoho pozic, což poznamenalo náš závod už na začátku. Bylo těžké si v tom provozu udržet rychlost a potom jsme si museli odpykat penalizaci průjezdu boxy. Když jsem bojoval s Di Restou, bylo to na hranici. Zablokovala se mi kola a ztratil jsem přilnavost, ale byl jsem na vnitřku, takže tam došlo k lehkému kontaktu," popsal Maldonado kolizi s pilotem Force Indie.
Force India
Svoji pracně vybojovanou startovní pozici si nedokázal pohlídat ani Nico Hülkenberg. Oproti včerejšku si v cíli závodu o jedno místo pohoršil a z Maďarska odjíždí bez bodů. "Abych byl upřímný, byl to velmi obtížný závod. Hodně jsem zápasil s vyvážením a zkrátka jsme neměli dostatečnou rychlost. Opotřebení zadních pneumatik bylo také velmi vysoké a až do konce závodu to nebylo jednoduché. Takže když všechny tyto věci zvážím, jedenácté místo bylo maximem, protože jsme neudělali žádnou chybu a strategie na dvě zastávky byla určitě správným rozhodnutím," podotkl německý jezdec. O jednu příčku za ním skončil týmový kolega Paul di Resta. Ten je naopak přesvědčen, že jeho monopost měl více potenciálu, než jak ukazuje výsledková listina: "Nemyslím si, že dvanácté místo reflektuje rychlost, která dnes ve voze byla. Můj závod byl ovlivněn mizerným startem a já jsem v nájezdu do první zatáčky ztratil několik pozic. Několik prvních kol bylo docela těžkých, ale potom ve čtvrtém kole vůz ožil a já jsem se vrátil zpět do boje. Naneštěstí bylo nemožné maximalizovat rychlost vozu, protože se nedalo předjíždět."
Sauber
Na výkon z Maďarska budou chtít velmi rychle zapomenout i u Sauberu. Tým, který ještě nedávno bojoval o přední příčky, zkrátka postrádal během celého víkendu rychlost, výsledkem čehož bylo čtrnácté, respektive osmnácté místo. Lepší z dvojice Sergio Pérez - Kamuj Kobajaši byl Mexičan. "Obávám se, že dnes nemám, co bych řekl. Prostě jsme ztráceli výkonnost. Pokusili jsme se natáhnout můj první stint kvůli odlišné strategii, ale nakonec si myslím, že dnes nebylo nic, co by nás mohlo dostat na body. Je to škoda, ale po letní přestávce zabojujeme," nechal se slyšet Pérez. "Byli jsme tu jednoduše příliš pomalí," potvrdil Mexičanova slova Kobajaši. "Měli jsme potíže celý víkend, zejména se střední směsí. Hned po startu jsem ztratil několik pozic, protože jsem se dostal na levou stranu tratě a neměl jsem kam jet. Nakonec jsem byl povolán do boxů, protože jsem měl problém s hydraulikou."
Toro Rosso
S prázdnou odjíždí z maďarského Hungaroringu také tým Toro Rosso. Daniel Ricciardo si oproti kvalifikaci o tři příčky polepšil, ale vzhledem k tomu, že startoval až jako osmnáctý, o žádném úspěchu hovořit nelze. "Měl jsem rozumný start, předjel jsem pár vozů. Po startu jsem se snažil zůstat v kontaktu s Di Restou a několik kol se mi podařilo udržet se dostatečně blízko na to, abych byl v DRS zóně. Potom se ale začal pozvolna vzdalovat a v podstatě jsme dnes zkrátka neměli výkon na to, abychom se drželi našich soupeřů," přiznal Ricciardo. Tomu se v průběhu závodu nedařilo dostatečně zahřívat středně tvrdé pneumatiky, a tím pádem ztrácel drahocenný čas. Nakonec z toho bylo až patnácté místo daleko za body. Obdobně dopadl i Australanův týmový kolega Jean-Eric Vergne. "Měl jsem opravdu dobrý start, předjel jsem oba saubery a force indii, která mě následně vytlačila ven z první zatáčky, takže jsem se propadl za caterhamy. Když jsem zajel do boxů pro sadu nových měkčích pneumatik, dostal jsem se za Kobajašiho a zůstal jsem za ním po celý ten stint, což byla škoda, protože Daniel se ode mě vzdaloval a já jsem cítil, že jsem mohl být rychlejší," posteskl si francouzský nováček.