Senna a Maldonado jsou kvůli penalizacím naštvaní

quarterback F1  |  15. 11. 2011 22:25

nemělo by se konečně nahlas říct, že Heidfeld je prostě lepší než Senna, Renault v poslendích třech závodech nezískal ani bod, jejich výkonnost je na nic

RXT  |  15. 11. 2011 17:11

pan Pastorek by si mohl zopakovat pravopis ze základní školy

mara(kimi)  |  15. 11. 2011 16:20

Me napadlo, ze by na druhou stranu bylo mozna zajimave, kdyby jezdci o kolo nemeli povinost uhybat. Dostali by tim sanci na lepsi vysledek a zavody by se zdramatizovali, jelikoz nekdo z velkou ztratou by mel sanci soupere dojet. Zni to jak z hlavy blazniveho Bernieho,ale samotna myslenka neni spatna, jaky na to mate nazor?

vanoverlord  |  15. 11. 2011 17:17

Ako by sa zvýšili jazdcovi o kolo späť šance na lepší výsledok zdržovaním rýchlejších pilotov?

ofi  |  15. 11. 2011 17:41

Možná by to nemusela být tak tvrdě vyžadovaná povinnost(uhnout rychlejšímu).Stačilo by aby si jel svou stopu,záměrně se nebránil a když je někdo rychlejší tak ať se stará.Mimo to má ještě DRS.Pokud je někdo gentleman a JE TO MOŽNÉ A BEZPEČNÉ tak ho jistě pustí.Čím jednodušší tím lepší.Spíš bych si posvítil na dodržování jných pravidel jako třeba že jezdec je povinen využívat trať a ne si závod zkracovat přes obrubníky.V posledním závodu to bylo do nebe volající.

mara(kimi)  |  15. 11. 2011 20:45

Obrubniky jsou soucasti trate, pokud jezdec neprejede obrubnik vsemy ctyrmi koly, nepovazuje se to jako zkraceni..

ofi  |  15. 11. 2011 23:08

Jestli je výklad pravidel na F1SPORT správný,tak v čl.10 píšou:Jezdci musí neustále využívat trať. Aby nebylo žádných pochyb, tak bílé čáry vymezující trať jsou její součástí, ale obrubníky ne. Jezdec opustí trať ve chvíli, kdy žádná část vozu nebude v kontaktu s tratí. Takže nemáš pravdu že jsou součástí tratě,ale máš pravdu že jí opustí v momentě kdy s ní nemá žádný kontakt(celým autem).Jestli můžeš prohlídni si dobře záznam z poslední VC včetně kval.Jasný porušení pravidel skoro všichni.Pokud ty pravidla platí tak jak píšou,tak je jedno jestli si zkrátí šíkanu rovně nebo je "jen"50 cm celým autem za čárou.

ofi  |  16. 11. 2011 00:06

oprava:šikanu

jednoznačne som proti, neviem čo by sa dialo ak by napr.taky redbull potreboval niekoho zdržat a pred ním by bolo toro rosso

Komanch  |  15. 11. 2011 11:51

Vždyť to bylo absurdní, jak tam blokovali Massu s Webberem. Kvůli tomu Button získal výhodu, kterou proměnil ve třetí místo.

odstraneno ady.ploc  |  15. 11. 2011 08:49

Já bych pravidlo modrých vlajek zrušil.

Nechal bojovat čelo i s jedci o kolo zpět, vždyť je to závod. Bylo by k vidění víc předjížděcích manévrů...

xdriver2  |  15. 11. 2011 09:04

To si děláš srandu nebo jsi fakt takovej kykyryký

odstraneno ady.ploc  |  15. 11. 2011 12:00

Asi jsem takový kykyryký. Nevím, vždyť jsou s tím jen samé problémy a dohady. Kdyby to bylo zrušeno, musel by vítěz dokázat co umí.

Nejsem sice odpůrce Vettela, ale byly tu názory, že neumí předjíždět. Takhle by to musel dokázat. Není to tak špatně jak se zdá.

odstraneno ady.ploc  |  15. 11. 2011 08:44

"On pak přišel a pogratuloval MY, takže je to v pohodě."

odstraneno ady.ploc  |  15. 11. 2011 08:45

Že by pan Pastorek?


1 2 3 4 5