Tým Sauber nedosahoval na Jeongamu s vylepšeným vozem výkonů, kterých byl schopen, a analýza v továrně v Hinwilu odhalila, proč tomu tak bylo.
"Náš výkon v Koreji jasně zaostal za očekáváními, takže jsme pečlivě analyzovali data a dospěli k závěru, že jsme podcenili omezení na přední nápravě a u pneumatik," vysvětloval technický ředitel stáje James Key.
"V důsledku toho jsme trpěli příliš velkou nedotáčivostí, která způsobila přetěžování předních pneumatik."
Těchto chyb se Sauber bude pochopitelně chtít vyvarovat už v příštím závodě v Indii, ale situaci mu komplikuje fakt, že se jedná o novou trať, kterou nikdo nezná. Úroveň přítlaku bude podle Keyho v Dillí podobná jako v posledních závodech.
"Dostaneme tam měkkou a tvrdou směs pneumatik," připomněl. "Už je to docela dlouho, co jsme naposledy závodili s tvrdou směsí, takže uvidíme, jak to půjde. Hodně bude záležet na teplotách trati, ale vzhledem k vlastnostem okruhu a zatáčkám s velkou zátěží by se mohlo stát, že se bude tvrdá směs zahřívat dobře a mít výdrž. Možná bude mít potíže měkká směs, ale dokud tam nebudeme, nezjistíme to."
Na premiérovou Grand Prix Indie si Sauber přiveze drobné úpravy předního a zadního přítlačného křídla.