Peter Sauber zatím nemá jasno, kdy a zda vůbec požádá FIA o změnu oficiálního názvu týmu BMW Sauber F1 Team. Vozy stáje přitom budou pohánět motory Ferrari a od Ferrari bude brát také převodovky.
BMW se zcela stáhlo z formule 1 a vyrábět nebude ani motory. Tým zpět odkoupil Peter Sauber, ale stále nese oficiální název BMW Sauber F1 Team.
"To je můj nejmenší problém," řekl Sauber nedělnímu vydání švýcarského NZZ am Sonntag. "Tým se jmenuje BMW Sauber F1 Team, protože jsme se tak registrovali do soutěže. A tak budeme jezdit. Ještě není rozhodnuto, kdy zažádáme o změnu názvu."
Motor a převodovku bude dodávat Ferrari. Tým po patnácti letech opustil také jeden z velkých sponzorů, firma Petronas, která přešla k Mercedesu. Ale podle Saubera to nepředstavuje žádný problém.
"Rozpočet na sezonu máme pokrytý. Když si pořídím tým, musím mít peníze na závodění, jinak to nemá smysl," řekl Sauber, který musel přečkat období velké nejistoty s novým majitelem Qadbak. "Mezi námi a Qadbakem byli vždy nějací prostředníci. Vyhodnotit celou žáležitost pro nás bylo ohromně těžké. BMW si ale bylo jisté a banka Rothschild známá. Museli jsme věřit těm, kteří za to zodpovídali. Stálo to hodně peněz a nervů. Nejen tady, ale i v Mnichově."
Svět čeká na oznámení druhého jezdce vedle Japonce Kamuje Kobajašiho, který se předvedl v dobrém světle coby náhradník za Tima Glocka v toyotě na konci loňské sezony.
"Druhý závodník bude zkušený, takový, který přinese informace a nové nápady," řekl Sauber, který ale odmítl jméno pilota prozradit. Podle jiného švýcarského listu Blick by se mělo jednat o Španěla Pedra de la Rosu. To by znamenalo, že by o své místo přišel Nick Heidfeld.
"Ano, Nick Heidfeld to není. Budete překvapeni, kdo to nakonec bude," řekl Sauber.