Sauber obětuje rychlost, aby odstranil trable s DRS

Marcus Ericsson na začátku druhého tréninku vyvázl bez úhony z hrozivě vypadající nehody, kterou způsobilo nezavření DRS při brzdění.
Sauber obětuje rychlost, aby odstranil trable s DRS

Charles Leclerc (12./9.)

Potíže se systémem DRS neměl jen Ericsson. Problémy postihly i Leclerca, byť pro něho neměly tak dramatické následky.

„Bylo to dost náročné. Přijeli jsme na konec rovinky a nevěděli jsme, jestli se DRS zavře, nebo ne. Měl jsem stejné potíže (jako Marcus – pozn. redakce), ale měl jsem větší štěstí. Zjistili jsme, v čem to vězí, podařilo se nám s tím něco udělat, ale vyžádá si to oběti ve smyslu menší rychlosti,“ prohlásil Monačan.

Zavření systému DRS může probíhat dvěma způsoby – křídlo se zaklopí buď automaticky při brzdění, nebo ho jezdec může deaktivovat manuálně. A právě to by mělo být řešení.

Foto: Getty Images / Staff

Diskuze (3) Další článek: Ferrari má podle Hamiltona nad Mercedesem navrch
21. září | Hankook potvrdil, že se účastní výběrového řízení FIA na dodávání pneumatik pro F1.
20. září | Leclerc odjel na okruhu Paula Ricarda s aktuálním vozem Ferrari v rámci testů pro Pirelli 120 kol. Testoval i Bottas s Mercedesem (102 kol).
20. září | Buemi se do F1 nevrátí, zůstává ve formuli E a bude jezdit za Nissan.
19. září | Force India nasadí v Rusku do prvního tréninku Latifiho.