Šampion testů se v Barceloně rozpustil, jak medúza na sluníčku, píše italský tisk

Sebastian Vettel ReneKar  |  17. 05. 2019 21:49

Teoreticky : Foukane difuzory jsou leta zakazane. Jake pravidla jsou pro podlahy?!!! Je povolene udelat vysavanou podlahu, pro zvyseni pritlaku se zachovanim nizkeho ofporu vzduchu???

Kimi Räikkönen frantin  |  15. 05. 2019 10:29

Od té doby, co vozí reklamu na " oddělení zrna od plev" mám dojwem, že to zrno nemohou najít.

Charles Leclerc pejdaa  |  14. 05. 2019 16:52

Včera Wolf tvrdil, že ferrari je sen každého.. Mají tam vzít Hornera a nebo Wolfa a ti by tam v Marranellu udělali pořádek..

Triper  |  14. 05. 2019 17:17

Nejsem si jistý, že to tak myslel. Ferrari už za poslední roky zničilo spoustu snů, nejen pilotů a lidí kolem F1, ale i investorů. Trochu mi to připomíná Ducati, ale ti jsou snad chytřejší. Svět se mění a bohužel strašně rychle.

Charles Leclerc pejdaa  |  14. 05. 2019 18:22

mě vadí ta cesta, kterou se ve scuderii vydali - cestou taliánců. Je to podobná mentalita, jako Bulík, Abitedeb*il, atd.. Tito pánové nejsou hodni vést takl důležitý tým. Bulíka vyrazili, změnili motory a zjistili, že to motorem nebylo, použe přístupem. A takhle to je jistě i v Itálii..

už volali do Oviéda, ale nikdo to nebral páč hledač výzev leží ve své mausoleu a dělá mrtvýho brouka.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.

Ak by Binotto nechcel byt sefom, tak by nim nebol. Ferrari zahrani iba prestahovanie do Anglicka. Potom si kupia kazdeho. Teraz len toho, kto je ochotny zit v Taliansku. A to je ten rozdiel.

Triper  |  14. 05. 2019 16:00

Tu myšlenku někdo kdysi napsal a teď ji pořád někdo opakuje...
Je to nesmysl, dojezdová doba se liší minimálně jestli dojíždí po Itálii, nebo létá z Anglie. Stejně jede domů v lepším případě na víkend, většinou 2x za měsíc. Problém je v konceptu firmy, Ferrari je zkostnatělá firma bez invence, ale se spoustou peněz, Mercedes je vzor efektivity a RedBull je ideál moderního podniku.
Ostatní jsou jen do počtu.

Luzina  |  14. 05. 2019 16:25

Kdyz to hodne prezenu tak je divne, ze dokazi postavit udajne velmi spolehlive a kvalitni sportaky, které se tesi popularite po celem svete a sbira je třeba i Ham a jini, ale poradny monopost f1 ne. V penezich to nebude. Dnes je bezne pracovat v cizi zemi, pokud je to dobře zaplaceno a verim ze ferrari svým ing plati kralovsky. Jenze to asi nestaci. V biografii Kimiho stalo, ze se utraceji statisice jen za vlastní italske jidlo, které musí byt v kazdem zavode po celem svete. Spaget s omackou jsou dulezite a vozi se přes pul zemekoule, ale kvalitni auto? Mozna by stalo za to proniknout dovnitř ferrari a zjistit jak to tam chodi...

Luzina  |  14. 05. 2019 16:30

A Fetla je mi lito uz jen z toho duvodu ze jako nemec je uvnitř toho blazince a musí se na to divat. Takove slovo jako Alonso asi nemá, aby tam delal zmeny na dlouha leta

Kimi Räikkönen frantin  |  15. 05. 2019 10:26

Alonso měl za sebou Santander a ten měl slovo

Běžné to určitě je, ale pokud tě v Británii zaplatí +- stejně jako jinde a ten člověk to má do Británie blíž (nebo je VB jeho/její osobní preferencí) tak proč jít do Itálie? Lidem se nechce učit nový jazyk (ano, v továrně se mluví nejspíše převážně anglicky ale v běžném obchodě asi moc ne). Tak to prostě je. Nedávno lákali myslím Allisona do Maranella, jeden z hlavních důvodů bylo, že by musel přesídlit do Itálie. To, že je Ferrari konstruováno právě v Itálii přináší imho víc škody než užitku.

Luzina  |  14. 05. 2019 16:36

Máš nejspíš pravdu, přesídlení do UK by ulehčilo dost věcí, ale to je asi v nedohlednu...

No jo. Ale ještě nevíme, jak dopadne Brexit :D Pokud by dopadl tak by to zase tu výhodu v klidu odmaže.

ve Ferrari je proste moc italů


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

13. října | Incident mezi Gaslym a Pérezem vyšetřován... přestože se fakticky nestal.
12. října | Alfa Romeo by měla brzy potvrdit jezdeckou sestavu pro příští rok. Očekává se, že zůstanou současní jezdci.
12. října | F1 bude od 10:00 na svém YouTube vysílat GP Japonska 2005

GP Japonska 2019

Pátek 11. října 2019
1. trénink Bottas (1:28.731)
2. trénink Bottas (1:27.785)
Neděle 13. října 2019
Kvalifikace Vettel (1:27.064)
Závod Bottas