Sainzovi to v Baku moc nejelo. Věří, že šlo o ojedinělou záležitost | Foto: Getty Images / Jared C. Tilton

Foto: Getty Images / Jared C. Tilton

Sainzovi to v Baku moc nejelo. Věří, že šlo o ojedinělou záležitost

Sainzovi se v Baku ve srovnání s Leclercem z hlediska rychlosti a časů na kolo nedařilo. Věří, že to byla jednorázová záležitost.

Sainzovi se víkend v Baku nepovedl. V kvalifikaci ztratil na Leclerca 8 desetin, v rozstřelu 6 desetin a ani v závodě nebyla jeho rychlost tak silná jako u jeho týmového kolegy. Dokázal ale alespoň odolat dotírání Hamiltona a dojet na pátém místě.

Jeho nejrychlejší kolo v závodě bylo o 7 desetin pomalejší než Leclercův čas. Ztráta v cíli byla 24 sekund, což je půl sekundy na kolo a to vyjel safety car.

„Samozřejmě nikdy nemáte stoprocentní jistotu, ale to k tomuto sportu patří. Jsou dobré víkendy, jsou špatné víkendy,“ řekl Sainz.

„Když se podíváme na pozitiva špatného víkendu, podařilo se nám vrátit se do první pětky, neudělat žádnou chybu, přivézt domů body pro tým a teď jsme samozřejmě velmi rádi, že se můžeme posunout dál a být v Miami a pokusit se o dobrý odraz.“

Sainz řekl, že v „Austrálii, na poslední normální trati, na které jsme jeli, měl z auta velmi dobrý pocit“.

„V aku jsem měl špatný víkend, ale doufám, že to byla jednorázová záležitost.“

„Tento vůz je v mnoha věcech trochu více na hraně. Letos jsme se od zimních testů snažili najít ideální nastavení. Zatím jsme v tomto směru udělali velký pokrok a mám pocit, že autu rozumím.“

Sainz nicméně řekl, že mu nevadí, že má auto, které se obtížně nastavuje, pokud tým dokáže najít výkon.

„Určitě byste nakonec dali přednost celkově rychlému autu. Je vám jedno, jestli je trochu obtížnější najít ideální nastavení. Myslím, že red bully jsou v současné době prostě rychlejší, mnohem rychlejší všude a zejména v závodě, pokud se podíváme na Baku. Omezení tohoto auta je spíše v tom, jak je na hraně a jak je těžké najít ideální nastavení.“

Doporučujeme

Články odjinud