Sainz nejdříve ve druhé zatáčce kolidoval s Grosjeanem a poté trefil Felipeho Massu. Za svůj incident se oběma omluvil. Španěl se hájil tím, že Grosjeana neviděl v zrcátkách, protože byl v jeho mrtvém úhlu.
Apologies to @RGrosjean and as a consecuence @MassaFelipe19 Romain was simply on my blind spot and never got to see him. Glad we are all OK!— Carlos Sainz (@Carlossainz55) June 11, 2017
Apologies to @RGrosjean and as a consecuence @MassaFelipe19 Romain was simply on my blind spot and never got to see him. Glad we are all OK!
Great attitude. Thanks mateSee you in Baku https://t.co/Zp4yNVcas9— Romain Grosjean (@RGrosjean) June 12, 2017
Great attitude. Thanks mateSee you in Baku https://t.co/Zp4yNVcas9
Foto: Getty Images / Clive Mason
Oznámení Ferrari o vstupu do FIA WEC a Le Mans v roce 2023 s novým vozem kategorie Le Mans Hypercar nevzbudilo pouze zájem fanoušků, ale i současných jezdců Scuderie ve formuli 1. Charles Leclerc by se startu na trati La Sarthe nebránil.
Technický expert Světa motorů si k videotvorbě přizval kolegu Michala Dokoupila, fanouška elektromobility a světoběžníka, který část svého života strávil v Číně.
Gene Haas oznámil, že v šampionátu IndyCar nebude sponzorovat Romaina Grosjeana. Názor změnil poté, co měl Francouz při svém posledním startu ve formuli 1 ve Velké ceně Bahrajnu vážnou nehodu.
Nové video nabízí pohled do prémiového interiéru připravovaného elektrického sedanu EQS, kterému dominuje unikátní infotainment Hyperscreen.
Média, která se věnují formuli 1, spekulují o údajné nehodě Španěla Carlose Sainze se starším vozem Ferrari při testování pro Pirelli ve španělském Jerezu. Sám pilot Scuderie je v tomto ohledu skoupý na slovo.
Romain Grosjean testoval vůz IndyCar. Na hřbetech jeho rukou jsou stále patrné důsledky děsivé nehody z konce loňské sezóny. Už brzy budou k dispozici závěry vyšetřování.
Poprvé od hrozivé havárie v Bahrajnu na konci loňského listopadu se Romain Grosjean posadil za volant, tentokrát už ale ve svém novém působišti. Francouz premiérově testoval monopost IndyCar na okruhu Barber Motorsports Park v Alabamě.
Carlos Sainz přichází do Ferrari a uvědomuje si, že letošní ročník formule 1 bude pro italskou stáj po náročné loňské sezóně přechodový předtím, než začnou v roce 2022 platit nová pravidla.
Francouzský pilot věří, že je jeho bývalý tým v dobrých rukou. Změny ve vedení nicméně nečekal.
Šéf týmu Haas Günther Steiner nevylučuje, že pokud bude muset americká stáj v letošní sezóně formule 1 nahradit některého ze svých jezdců, tak osloví své bývalé piloty Romaina Grosjeana či Kevina Magnussena.